Savvanah:
Am privit ceasul electronic ce indica aproape ora mesei. Mi-am schimbat hainele cu un tricou negru pana la buric,jeanși scurți gri spălăciți plus niște UGG-uri negre cu franjuri.Am coborât scările un scârțâit puternic auzindu-se. Am ajuns in bucatarie unde,foarte impresionant,mirosea mirific. Am adulmecat adânc,mirosul unei fripturi simțindu-se. Am rămas socata când am văzut farfuria ademenitoare cu mirodenii. M-am asezat nerăbdătoare începând sa infulec. Am simțit privirile arzătoare ale oamenilor dar eram prea ocupată sa mănânc. Sunt prea slaba ca sa ramân asa. Am simțit o prezenta in plus asa ca m-am întors spre sursa. Directoarea se uita ciudat la mine,începând sa vorbească.
-Trupa va veni in 30 de minute. Toti sa fie îmbrăcați adecvat. Inspecția camerelor va fi in 10 minute. Savvanah rămâi aici ca sa ii întâmpini. Ți-am văzut camera si pot admite ca e foarte curată. Pentru ca ai făcut curat cum ți-am cerut,voi pune pile bune celor ce vor sa te adopte.mi-a făcut cu ochiul plecând. Un fior mi-a străbătut șira spinării.
Am lasat totul la o parte mergând in sufragerie si aranjate hainele mele. M-am poziționat in fata ușii din lemn veche.Louis:
Am verificat inca o data ținuta mea si am luat plasa cu cadouri in mana. Am coborât scările din marmura. Baietii stăteau pe canapea așteptând nerăbdători.
-Sa mergem.
Ne-am urcat in masina. Eram emoționat. Vom vizita orfelinatul de peste 2 străzi. Am cumpărat cadouri si din câte am înțeles vom sta aici o noapte.
Am ajuns in fata unei clădiri de 2 etaje. Gri,aproape dărăpănată si tencuita. Am bătut la usa,o fata de aproximativ 18 ani a deschis usa,privind curioasa spre noi. Era îmbrăcată destul de elegant(pentru un copil din orfelinat). Are parul gri-alb buclat cu ochii albaștrii-gri.Are piercing in nas,tatuaje pe mana,zona stânga a mijlocului si una pe încheietura(ceea ce e impresionant) si ten alb ca laptele.
-Buna.a spus Liam zâmbitor.
-Buna. Bănuiesc ca sunteți One Direction?a întrebat neutru.
Liam a zambit in semn de da si ea ne-a poftit înăuntru.
-Si tu esti?intreaba curios Harry.
-Eu sunt Sa--a inceput dar a fost întrerupta de o voce.
-Copila,a ajuns tr--O,buna!a spus o femeie intrand in încăpere. Poti merge in camera ta. Te chem când am nevoie de tine.i-a ordonat femeia.
-Eu sunt Bridggit.
-Incantați. Cred ca știți cum ne numim.a spus Niall politicos.
-Da,stiu. Aveți nevoie de ceva?
-Da. Eu vreau un pahar cu apa.am spus la fel de politicos.
-Imediat. Savvanah!a strigat ea puternic.
-Da?fata a întrebat sfioasa.
-Adu un pahar cu apa si tava cu prăjituri.
A încuviințat si a plecat spre o camera.
-Ea e Savvanah?intreaba curios Harry.
-Da. E--a fost întrerupta de Savvanah care a lasat tava si a plecat in camera ei,probabil.
-Puteți sa ne spuneti mai multe despre ea?
-Sigur. O cheama Savvanah Korskov,are 17 aproape 18 ani,aspectul il știți.
-De când e aici?
-De la 2 luni.
Am privit șocat expresia doamnei,gândindu-ma la suferința fetei.N/A:Hello. Surpriza! Am pus bonus. Sper sa va placa. De aici începe acțiunea. Ne vedem miercuri.
Va pup!
CITEȘTI
One Direction adopt me[FINALIZAT]
أدب الهواةSavvanah Korskov-fata din orfelinat,fara lacrimi,fara sentimente si mereu sarcastica. Aproape de vârsta majora,Savv este adoptata de celebra trupa 1D. Va accepta? 1D-o trupa celebra,amuzanta,zambitoare. Louis decide ca ar avea nevoie de o companie a...