Savvanah:
Dimineata a venit super enervanta. Am trântit ceasul de perete si m-am ridicat din pat. Mi-am facut rutina si m-am îmbrăcat.Am coborât scările unde dau de Louis.
-Merg la scoala. Pa!l-am îmbrățișat strâns.
Am inceput sa ne înțelegem iar.
Am luat cheile de la Ferrari si am gonit pe străzi. Ajunsă la scoala am mers la dulapul meu. Mi-am luat cărțile pentru literatura si am fugit spre sala de clasa.
Profesoara venise repede.
-Azi vom vorbi despre Romeo si Julieta,opera lui Shakespeare.
Am scos toti câte un oftat adânc.
-Iubirea e ceva magic,atunci când ai mii de fluturași zbătându-se la fiecare privire a perechii tale nedescoperite. Atunci când te gândești tot timpul la acea persoana,când simți ca esti protejat in prezenta sa,asta ar simți fetele. La băieți e altceva. Nu prea isi arata sentimentele,dar când o fac,vor ieși sentimente rănite,răni deschise si dezamăgiri cumplite. O rana deschisă nu se vindeca prea repede. Asa ca,aveți grija de cine va îndrăgostiți.a terminat ea.
Sunetul clopotelului a sunat. Toti si-au strâns lucrurile si au plecat. Am rămas gânditoare.
Am realizat ca am alta ora si m-am tirat.
************************
Am ajuns acasa. M-am trântit in pat si m-am pus sa dorm.
************************
Alarma a sunat si am alergat spre dulap. M-am îmbrăcat in negru.Am coborât si am mers la Louis.
-Plec de acasa. Nu ma aștepta.l-am pupat si am plecat.
Am condus 30 de minute pana la ieșirea din oraș,unde mi-a indicat Marc.
Am iesit din masina. Am vrut sa intru in clădire dar doua matahale m-au oprit.
-Ce cauți aici papusa?
-Mai sunt papusa dacă iti trag un glonț in cap?
-M-m-nu.
Am zambit victorioasa si am intrat in biroul lui Marc.
-Ai venit.
-Mda....altceva?
-Vei face echipa cu ei.si indica spre PowerPuff care ma privesc Uimiți.
-Ross si Ricker distrag oamenii lui Riccarrdo,Ryland conduce un camion cu marfa,lafel si Raltiff cu Rydel. Savvanah si Mathias se vor arunca din camioane in camioane ca sa ieie marfa de la oamenii lui Riccarrdo. Camioanele lor sunt roșii,ale noastre albastre. Transportul incepe la ora 12:00,deci mai aveți 15 minute sa va lăfăiți pe aici. Camioanele sunt in spatele clădirii. Oamenii lui Riccarrdo sunt la 10 minute după ieșire. Da?
Toti am aprobat.
A iesit din birou si ne-a lasat singuri.
***********************
Ne-am pus toti pe poziții. Am intrat toti in camioane plecând.
La scurt timp am văzut camioanele roșii. Am iesit cu Mathias pe acoperis. M-am aruncat pe acoperișul unui camion roșu si accidental am împușcat șoferul. Camionul se clatină dintr-o parte in alta. M-am dezechilibrat si am ajuns sa cad. Am închis ochii si am așteptat impactul care imi va aduce moartea. Dar nu s-a intamplat. Doua brațe puternice ma țineau strâns.
Am deschis ochii si l-am privit in ochi. Am realizat ceva ce nu credeam.Il iubesc.Mathias:
O iubesc!N/A:Am terminat ultimul capitol. :((Urmează epilogul.
CITEȘTI
One Direction adopt me[FINALIZAT]
FanfictionSavvanah Korskov-fata din orfelinat,fara lacrimi,fara sentimente si mereu sarcastica. Aproape de vârsta majora,Savv este adoptata de celebra trupa 1D. Va accepta? 1D-o trupa celebra,amuzanta,zambitoare. Louis decide ca ar avea nevoie de o companie a...