Capitolul 10-E-e-li-za

369 23 2
                                    

Mathias POV:(N/A:Stiu ca așteptați de mult!)
Am tras puternic din joint suflând fumul toxic,afara din piept. Am înconjurat cu privirea. Frate,toate curvele mi se par ca seamănă cu Savvanah. Mi-e asa dor sa ii văd buzele pline,ochii sclipitori si năsucul mic--Stai,stai! Ce tot vorbesc aici? E doar o curva cu care vreau sa mi-o trag. Am lasat gândurile deoparte si am plecat șarmant spre o blonda siliconata de pe pista.

Savvanah:
Am expirat zgomotos după ultima cearta avuta cu Louis.Mi-am luat cheile de la masina si am plecat trântind usa. Am plecat in trombă fiind nervoasa. Am găsit ce am vrut:o pista.
Am iesit din masina toti uitându-se la mine. Mi-am dat ochii peste cap si am plecat la bar.
-7 shot-uri de vodka.i-am spus dur.Si un pachet de țigări,cele mai tari.am continuat cu același ton.
A aprobat si mi le-a dat rapid. Le-am dat toate peste cap si mi-am inceput pachetul.
-Cine concurează la cursa cu regele?o voce se aude in difuzoare.
O liniște mormântală s-a lasat,stand pe gânduri.
-Eu!am țipat tare si dur in fata tuturor.
Si când am văzut cine e regele,am pufnit de nervi.
-Asa sa fie,pariați!a arătat spre noi.
-Daca câștig iti vreau cea mai de avere masina si titlul de Regina.am mârâit.
-Daca câștig,vreau o noapte cu tine.
-Fie,batem palma!
Ne-am aliniat la start,o plasticata venind intre noi.
-Tu esti gata.a mârâit masina lui Mathias.
-Si tu esti gata.motorul meu a mârâit.
-Start!a țipat sutienul ei căzând liber.
Nu am mai așteptat nici o secunda si am pornit la maxim. Era la 5 metri mai mult decât mine. Am accelerat puternic fiind bara la bara. Am mârâit când am văzut o groapa adânca aproape de noi. Am facut o săritura de zile mari. Mai erau 2 metri pana la finish si noi tot eram bara la bara. Ding-ul mi s-a aprins si am dat drumul buteliilor de azot. Cat ai zice "peste" am trecut linia de start prima.
Am iesit victorioasa,parcând cu un drift.
-Regina,regina!tipau toti.
Mathias a venit repede spre mine.
-Cum dracu' ai trecut de mine?tipa Mathias nervos.
-Hai,gata cu vrăjeala. Vreau cheile de la cea mai scumpă masina a ta.
Mi-a întins cheia de la un Chevrolet Corvette roșu si s-a întins pe un scaun.
O fata a mers plângând spre el,acesta dându-i o palma. A inceput sa plângă si mai tare,fugind spre baie.
-Ce ai pățit?am întrebat in grijorata spre ea.
S-a întors speriata acum observând-o. Are parul saten,ochii verzi,1,74(e mai mică ca mine) .
-Cum te cheama?am întrebat blând.
-E-e-li-za.a spus printre suspine.
-Deci Eliza,ce s-a intamplat?
-Am fost rapita de Mathias. Sunt o verișoara îndepărtată.
-De acum vei sta cu mine. Ai auzit de One Direction?
-D-da.
-Vei locui cu mine si ei.
A chițăit fericita si m-a îmbrățișat.
Măcar voi trai cu cineva feminin.

N/A:Hello.
Ce faceți?
Mi-a fost dor de voi. Eliza nu este o vedeta,este ElybeaBeatrice. Sper sa iti placa capitolul.
Va pup!

One Direction adopt me[FINALIZAT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum