Savvanah:
Trupa asta e prea zâmbitoare. Ei nu stiu ce înseamnă sa fii trist? Dar sunt drăguți.I-am servit cu tot ce au vrut si m-am pus sa dorm.
*************************
-Savvanah!am auzit cineva ca tipa.
Am tresărit si am plecat jos. Baietii împărțeau ceva copiilor. M-am pus intr-un colț si am privit trista. Nimeni nu ar da ceva mie.
-Hei,esti bine?m-a întrebat o voce.
Era Louis.
-Da,sunt bine.am spus neuitandu-ma la el.
-Nu,nu esti. Ce ai pățit?
-Nu ai înțelege niciodata.
Am plecat in camera mea inchizandu-ma acolo.Louis:
-Vreau sa o adopt pe Savvanah.
Am spus hotărât seara când eram adunați in biroul bătrânei.
-Sunteti sigur?
-Da. Imi arătați o poza cu ea?
Nu a spus nimic doar mi-a întins o poza foarte înfricoșătoare cu Savvanah.
-Mereu e înfricoșătoare?
-Da. Nu plânge,nu are sentimente,nu zâmbește.spune razand.
-Ce e amuzant?intreaba Liam.
-Ca nu se opune când e bătuta.
A inceput sa rada si mai tare. Am simțit ca răbufnesc asa ca am plecat pe scări unde era o plăcuta pe care scria Savvanah.
-Ce vrei?a întrebat nervoasa.
-Fa-ți bagajele. Te adopt.
-Ce? De ce?
-Ai fost bătuta?
Nu a răspuns,doar a aprobat.
A plecat sa isi pună câteva lucruri eu examinandu-i camera. Pe pat era un desen asa ca m-am uitat la el. Era un portret cu ea.-Tu l-ai făcut?
-Mda.... A spus.
-Sunt gata.a continuat.
I-am luat bagajul mic,coborând jos. O bruneta cu ochi negri o îmbrățișă pe Savv tare începând sa plângă.
-Shhh,micuto te voi vizita.i-a spus Savv fetei.
Si-a luat rămas bun,aruncând priviri fulgerătoare spre îngrijitoare si directoare.
A iesit pe porțile orfelinatului așteptând sa venim si noi.
Am urcat in limuzina,urmând sa mergem acasa.
-Ce ai cu ingrijitoarele?a întrebat Niall.
-Sunt rudele mele.a spus neutru.
-Si nu te-au adoptat?
-Daca m-au abandonat parintii,ele de ce sa ma adopte?a spus rece.
-De ce ai fost abandonată?
-Sa nu Spune-ți la nimeni ca altfel va măcelăresc.a mârâit.Sunt diferită de familia mea.a continuat.
-Cum adică?am întrebat confuz.
-Familia mea,din generație in generație,era bruneta cu par drept si ochi caprui. Mereu veseli si enervanți. Eu am parul gri-alb din naștere buclat cu ochi albastri rece si impulsiva. Sunt polul opus al familiei mele. In plus,nu am nevoie de o familie.a spus dezgustata.
-Acum ai.a spus Harry zâmbitor.
-Sper sa nu fiu dezamagita.
-Nu vei fii. Si ce iti place sa faci?
-Sa ma dau cu skate-ul,sa desenez,sa fac farse si sa mănânc morcovi.a spus guraliva.
Ii place morcovul?
-Iti plac morcovii?intreaba speriat Liam.
-Extrem de mult. Si da Louis,stiu ca si tu ii adori.m-a arătat cu degetul.
Am inceput toti sa radem,si la un moment dat,Savv a inceput sa schițeze un zâmbet?
-Zâmbești?intreb.
-Da,se pare ca da.a schițat un zâmbet frumos.
Are niște dinti albi ca perlele.
Savvanah:
Zâmbesc?
Da,se pare ca da.
Poate ma voi schimba.N/A:Hello!
Sper sa va placa.
Va pup!
CITEȘTI
One Direction adopt me[FINALIZAT]
FanfictionSavvanah Korskov-fata din orfelinat,fara lacrimi,fara sentimente si mereu sarcastica. Aproape de vârsta majora,Savv este adoptata de celebra trupa 1D. Va accepta? 1D-o trupa celebra,amuzanta,zambitoare. Louis decide ca ar avea nevoie de o companie a...