Savvanah:
-De ce ai ajuns asa tarziu Savvanah? Si ce caută fata asta cu tine?ma ia la întrebări Louis,după ce am ajuns acasa
-Am fost sa ma plimb,si am găsit-o pe ea,plângând. M-am decis sa o ajut.i-am spus acid.
-In fine. Treci in camera ta,cu tot cu ea!a lasat treaba asta balta.
Am oftat zgomotos,si am tras-o pe Eliza după mine.
Ea tot ezita si se uita pierdută la Louis.
-Ce ai?am întrebat-o când a zambit.
-Nimic,doar ca Louis e asa dulce si simpatic si amu--
-Wowowow!am oprit-o.
Iti place Louis?am ranjit drăcește.
-Ce?Nu!Nu!Nu!a negat repede.Doar dădeam cu părerea.
Am ridicat defensiv din umeri si i-am arătat unde sa stea si mai multe.
***********************
Sambata dimineata. Cat iubesc sambata! M-am ridicat rapid din pat si am gonit pe scări.
-Oleeeeeeee! Savvanah e treaza!Scularea divelor!am strigat pe imensul hol.
Toti au iesit morocănoși din camerele lor,injurandu-ma de toti dracii.
Ma bucur ca Eliza s-a integrat in familie,chiar dacă e aici de câteva zile.E dulce,drăguța,amuzanta si surprinzător,ușor perversa.
După ce am luat micul de jun,am urcat in camera mea holbandu-ma pe balcon.
Telefonul imi vibrează,l-am ridicat curioasa.
"Poti fugi,dar nu te poti ascunde.
-M"
Confuzia a apărut,ceea ce m-a facut si mai curioasa.
-Savv,mergem la mall?intra la mine in camera Nate.
-Sigur. 2 secunde,Nate.am alungat gândurile.
M-am dus la șifonier,uitându-ma la ceas:7:28. Asa mult am stat afara?
Am lasat gândurile si mi-am ales ceva de purtat.Mi-am luat telefonul si am gonit pe scări.
Nate stătea in fata ușii principale,jucându-se pe telefon.
A auzit scârțâitul scărilor,băgând telefonul in buzunar. Mi-a zambit duios,luându-ma in brațe.I-am mirosit parfumul dulce,zâmbind in sinea mea.
Ne-am luat de mana si am pornit spre masina lui,un Lexus lfa negru. A gonit pe străzi,ajungând in 5 minute in fata mallului.
-Si,ce ai mai facut? M-a întrebat zâmbind.
-Hmmmm,am fost pe la curse ,am o noua prietena,si acum sunt cu tine.
-Ce prietena?
-O verișoara de-a lui Mathias. A fost rapita de el si a bătut-o. Am văzut-o la curse si acum sta la mine.
-Okey......unde mergem prima oară?
-Hai sa mergem la o cafenea. Am sa iti mai spun ceva.i-am soptit.
Ne-am dus la Starbucks si ne-am luat latte machiato.
-Eliza il place de Louis si incep sa cred ca Louis nu ma ma suporta. Ce ma fac?am țipat suparata.
Unii au inceput sa se uite ciudat la mine,dar n-au comentat.
-Ce ar fi sa dormi la mine? O sa petrecem timp împreuna si mai uiti din probleme.m-a bătut jucăuș in umăr.
-Sigur! E o idee geniala!am exclamat razand.
Ne-am ridicat de la masa,continuând cumpărăturile. Dar niciodata nu poti fii liniștit ca dai de gasca PowerPuff.
Ah,ce mai vor acum? Si uite-i cum se îndreaptă spre noi rânjind.N/A:Stiu,stiu ca l-am pus joi. Omorâți-ma,bine? Sper sa va placa.
CITEȘTI
One Direction adopt me[FINALIZAT]
FanfictionSavvanah Korskov-fata din orfelinat,fara lacrimi,fara sentimente si mereu sarcastica. Aproape de vârsta majora,Savv este adoptata de celebra trupa 1D. Va accepta? 1D-o trupa celebra,amuzanta,zambitoare. Louis decide ca ar avea nevoie de o companie a...