Capitolul 13-Te-ai decis sa mai dai pe la liceu?

318 24 2
                                    

Savvanah:
Ciripitul păsărilor imi răsuna puternic in ureche,deranjandu-ma ușor.
Am clipit des din ochi,încercând sa scap de ceata. M-am ridicat in fund privind in jur.
Eram in camera lui Nate cu geamul deschis. Un fior mi-a străpuns șira spinării. Abia realizasem ca sunt îmbrăcată cu un cearceaf.
Amintiri mi se derulează in cap.
M-am dăruit lui Nate.

Mathias:
-Nu mai suport!am țipat frustrat.
-Iar te gândești la ea?Ross intervine.
-Nu pot sa o scot din cap.
-Ca veni vorba de ea,unde e?intreaba Rydel.
-Nu e la scoala?
-Mnu....

Savvanah:
M-am ridicat din pat si am mers sa fac un dus. Stropii de apa imi invaluiau corpul rece. Numai gândul ca am fost atinsa,ma cutremura.
Mi-am luat niște haine alese si m-am încăltat.

Am coborât scările din lemn,dând de un Nate îmbrăcat pentru scoala si gătind ceva

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborât scările din lemn,dând de un Nate îmbrăcat pentru scoala si gătind ceva.
-Hei.am venit in spatele lui.
-Oh,hei.a răspuns zâmbind.
-Trebuie sa vorbim despre....Uhm....stii tu.....Am spus roșind.
-Da sigur. Ce s-a intamplat intre noi a fost ceva,interesant. Am o propunere pentru tine.
-Hmmm,ce propune?
-Vrei sa fim prieteni cu beneficii?
-Suna wow! Da,vreau.
-Bun,mănâncă repede si plecam.mi-a întins o farfurie cu clătite si a fugit in sufragerie. Am înfulecat repede,fugind afara urcând in masina lui. A plecat in trombă,ajung in 5 minute.
-Cat e ceasul?
-10.
-Deci avem pauza de prânz?
-Âhâm.
-Bine. Merg la o tigara. Ne vedem.si il sarut cast pe buze.
Am intrat in curtea plină de adolescenți,care ma priveau ciudat. Le-am arătat faimosul deget din mijloc si am plecat spre locul fumătorilor.
Dar,bine-nțeles dau iar de PowerPuff.
-Te-ai decis sa mai dai pe la liceu?
-Mda....vreo problema?mi-am aprins o tigara.
-Unde ai fost?intervine Matt.
-Nu-i treaba ta.ii raspund rece.
Bipăitul telefonului meu răsuna de zor,am răspuns rapid sub privirea celor PowerPuff.
-Da?
-Avem un transport.spune Marc.
-Si ce-mi spui mie? N-am timp de niciun transport!am țipat nervoasa.
Am cam atras priviri.
-Haide,Savv. Avem nevoie de ajutor!
-Nici nu ma gandesc. Oricum vin deseara la cursa mortala. Mai vorbim.
I-am închis in nas. O merita.
Am plecat la ora. Sa se termine odată!
*************************
Motoarele mașinilor turau zgomotos. Am parcat cu un drift,ieșind din Ferrari-ul meu.
-Regina! Regina!strigau.
Am zambit victorioasa.
M-am indreptat spre masa lui Marc unde surprinzător,nu era nimeni.
-Cursa mortala.am spus apăsat.
-Esti sigura?
-Mai sigura ca niciodata.
-Mbine. Concurezi cu Regele.
-Huh,iar?
Am completat repede formularul si l-am închis cu grija.
M-am urcat in masina si am așteptat startul. Când a fost dat,am si pornit. Drumul era denivelat si aspru.O groapa gigantica se ivi,dar am ocolit-o. A urmat tunelul întunecat. Era foarte greu sa disting ceva fara faruri. Am iesit repede,observând ca sunt prima. Mai era putin pana la finish,dar pur si simplu masina nu rezista. Acceleram treptat,rotile scârțâiau si parbrizul era aburit. Cu greu am trecut prima finish-ul,parcând cu un drift.
Am iesit victorioasa si obosita,zâmbind fals tuturor. Mi-am primit banii si o noua masina. Un Audi R8 negru mat.Marc a venit dur spre mine.
-Vei merge la transport. Fie ca vrei,fie ca nu.mi-a spus si a plecat.

N/A:Imi pare asa rau ca nu am postat. A trebuit sa învăț ca sa ma asculte si nu am avut timp de nimic. Plus asta e penultimul capitol. :((
Ne revedem vineri cu capitol nou+epilog.

One Direction adopt me[FINALIZAT]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum