Kapitola 1. Letní brigáda

334 10 3
                                    

Skončila škola a žáci opustili budovu a šli domů. Mike ještě povídal s Thomasem o tom jak budou na herním festivalu v Jackonu. Když se rozloučili tak šli domů, ale Mike se ještě stavil v knihovně vrátit knihy. Když měl hotový tohle tak šel konečně domů užívat si prázdniny. Když dorazil domů bylo 4:30 PM. U Mikea doma to vypadalo právě jako na herním festivalu. Všude byli plakáty her, doplňky z her občas i herní oblečení prostě bordel. Mike se vrhnul do úklidu domu, když měl dům uklizený tak si sedl na gauč a pustil televizi. V 6:00 PM Chuck pustil počítač a začal hrát. Během hraní mu přišel email z herního festivalu. Tak si ho Mike přečetl a zastavil se nad cenou vstupenky. Cena vstupenky byla 12$ což Mike neměl, protože posledních 15$ vyhodil za herní hadry na posledním festivalu. Mike hned zavolal Thomasovi řekl mu, že má problém. Když mu to řekl tak Thomas řekl ať si najde brigádu. Mikeovi se ta myšlenka hned zalíbila a poděkoval mu za pomoc. Mike sice má nějaké úspory, ale nechtěl je využít. Mike byl ještě dlouho vzhůru a hledal brigádu. Spát šel v 10:00 PM. Druhý den ráno, když Mike vstal šel si pro noviny a dělat si snídani. Hned co ji měl hotovou začal číst noviny na straně s inzeráty. Mikea zaujal inzerát z pizzerie Freddyho Fazbeara, že hledají nového hlídače na noční směnu. Mike hned po snídani vyrazil do pizzerie. Freddyho pizzerie byla jen půl hodiny cesty od domu. Když Mike došel k pizzerii bylo vidět, že všechny rodiny oslavují vysvědčení svých dětí. Mike vešel do pizzerie a šel přímo do kanceláře majitele. Zaklepal a čekal, když se ozvalo,,Vstupte. "teprve pak vešel dovnitř. Majitel Mikea při vítal s úsměvem na tváři a zeptal se ho co potřebuje. Mike mu odpověděl,, Dobrý den. Přišel jsem kvůli inzerátu v novinách. Rád bych vzal tu práci hlídače v této krásné pizzerii.''. Majitelé Mikeova poslední slova moc potěšila a s radostí Mikea přijal jako nového hlídače. Když odcházel dostal uniformu s jmenovkou. Mike poděkoval a odešel z kanceláře, ale ještě než odešel z pizzerie koupil si dvě pizzy sebou domů na oběd. Když odcházel z pizzerie ve dveřích se střetl se spolužačkou Dolly a jen se ve spěchu pozdravili. Cestou domů si Mike opakoval vše co mu majitel řekl. Když dorazil domů pověsil uniformu na ramínko a šel se najíst. Po zbytek dne se Mike povaloval a těšil se na svoji první směnu v pizzerii. V 11:30 PM se Mike převlékl do uniformy a na skateboardu vyrazil k pizzerii. Když k ní dorazil vzal skateboard do ruky a vešel dovnitř kde na něj čekal majitel, aby mu dal náhradní klíče k pizzerii. Poté odešel a Mike zůstal v pizzerii sám.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat