Kapitola 15. Rok 1987

95 6 0
                                    

Mike hledat Golden Freddyho všude kde mohl, ale nikde nebyl k nalezení. Po chvíli to přestalo Mike bavit a tak se připojil k Toy Chice, Mangle, Bonniemu a Foxymu ke hraní karet. Uběhla hodina a Golden Freddy nikde a tak Mike vzal kus papíru a napsal Golden Freddymu vzkaz,, Golden Freddy nikde jsem tě nenašel. Jdu se podívat do roku 1987 co se v ten den odehrálo      Mike"
Vzkaz nechal ležet na stole a vytvořil si časový portál. Mike prošel časovým portálem a objevil se v Pizzerii Freddyho Fazbeara z roku 1987. Mike došel do kanceláře kde to bylo nejbezpečnější místo na pozorování incidentu. Během první hodiny pozorování se nic nestalo a tak si Mile položil nohy na stůl a na hodinkách si nastavil budík, aby ho za hodinu vzbudil. Když Mike usnul ozvali se z chodby do kanceláře kroku železných chodidel v tu chvíli se vytrhnul ze spánku a baterkou posvítil do schodby. V chodbě stál Withered Freddy a blížil se k Mikeovi.

Mike párkrát posvítil Withered Freddymu do očí a Withered Freddy odešel pryč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mike párkrát posvítil Withered Freddymu do očí a Withered Freddy odešel pryč. Mike zkontroloval čas a hodinky mu ukazovali 10:35 AM což nedávalo smysl, protože animatroni mají sobě nastaveno, že v 6:00 AM se mají vrátit na svá místa. Najednou se za Mikem objevil časový portál a z něho vyšel Golden Freddy. Když si všimnul Mikea řekl,, Mikeu co jsme si řekli o zjišťování minulosti?" a Mike odpověděl,, Člověk by neměl vědět příliš mnoho o minulosti já vím Golden Freddy, ale v tento den zemřel můj kamarád Jeremy, který ru pracoval jako noční hlídač." . Golden Freddy se zamyslel a řekl, že tedy zjistí co se v tento den odehrálo. Mike vzal do ruky tablet a podíval se co se děje, ale nic se nedělo a tak vyčkávali. V 2:35 PM si Mike všimnul na jedné kameře jak se k Jeremymu blíží po stropě Mangle. Najednou se Mangle zhoupla a čelistmi kousla do Jeremyho hlavy v tu chvíli se ozval křik a všechny zachvátila panika. Mike nevěřil svým očím co se právě odehrálo a tak radši vytvořil časový portál a společně s Golden Freddym se vrátili. Když se objevili v roce 1993 Mike byl pořád v šoku. Mile se podíval na hodinky a ty ukazovali 5:59 AM a tak se Mike se všemi rozloučil a vzal skateboard a šel k hlavním dveřím. V 6:00 AM je Mike odemknul pustil dovnitř majitele a vyrazil domů.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 04, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat