Cestou domů se Mike stavil na nákup, aby doplnil lednici. Když dorazil domů uklidil nákup a šel se osprchovat. Poté si šel připravit snídani a zkontroloval na mobilu jestli mu někdo nepsal. Psala mu jen Dolly jestli ten dnešek platí Mike jí odepsal, že platí. Poté si šel lehnout, aby byl vyspalí než přijde Dolly. Po pěti hodinách se probral a kouknul na hodinky, na kterých bylo 11:55 AM. Mike vstal a hodil na sebe kloudný triko, aby nevypadal jak blbec před Dolly. Za pět minut někdo zvonil u dveří a Mike šel otevřít byla to Dolly a vypadala překrásně. Mike jí pozval dovnitř a zavřel dveře a sedli si na gauč Dolly se hned zeptala jak zvládl dnešní noc když byla bouřka. Mike jí řekl, že ze začátku bylo všechno v pořádku, ale ke konci směny mu došla energie a tak přišel Freddy. Naštěstí v tu chvíli odbili hodiny šest hodin a tím skončil Mike vyprávění. Když vyprávěl viděl jak byla Dolly napjatá, ale když zjistila že se mu nic nestalo byla zase v klidu. Dolly se k němu přitiskla a položila si hlavu na jeho rameno a začali zase povidat si povidali. V 1:00 PM šel Mike oběma připravit oběd. Mike byl i dobrý kuchař po svém dědečkovi, který ho vše naučil. Po obědě si sedli na gauč a koukali se na filmy. Po chvíli Dolly usnula a tak si vzal ze stolku knihu a začetl se opět do historie. Asi po dvou hodinách se Dolly probrala ze spánku a zeptala se Mikea co to čte za knihu. Mike si založil stránku a ukázal jí obal knihy a vysvětlil ji, že se s Thomasem pustil do řešení záhady Freddyho pizzerie. Dolly se ho zeptala jestli by se k nim mohla přidat Mike jí řekl, že není problém. Po zbytek odpoledne vyprávěli historky nebo vtipy. V 6:45 PM musela už Dolly odejít a tak se Mike nabídl, že ji doprovodí domů. Dolly nic nenamítala tak vyšli. Po třičtvrtě hodině byli u Dolly doma Mike se s ní rozloučil, ale Dolly ho vzala za ruka a políbila ho. Mike zčervenal jako jablíčko.
Poté se rozloučili a Mike šel domů. Když došel domů kouknul na hodinky a ty ukazovali 8:45 PM. Mike si sednul na gauč vzal si knihu a pokračoval ve čtení. Četl zrovna kapitolu o springlock kostýmech. Springlock kostýmy byli speciální tím, že je mohl po upravení nosit i člověk. Pod článkem byla fotka i člověka co se s ním zrovna učil. Mike nevěřil vlastním očím vždyť to byl Vincent ten vrah pěti dětí. Zjistil také, že se nesměli namočit a nebo dýchat na springlocky jinak by se poškodily nebo ještě hůř odtrhnout od kostýmu a způsobit tak zranění nebo dokonce smrt. Ale v roce 1985 se v sesterské lokaci stal incident se springlock kostýmy a zemřeli v nich dva zaměstnanci. Ještě se Mike dočetl to, že v každé pizzerii byli trezory, který sloužili k odstavení kostýmů při zjištění poruchy. Ale po incidentu byli všechny trezory zazděny falešnou zdí. Taky zjistil kdo v tý době byl hlídač. Byl to Vincent. V 11:30 se převlékl do uniformy vzal skateboard a vyrazil do pizzerie na směnu. Majitel na něj čekal a když dorazil tak mu řekl, že tuto noc zmizel Phone Guy a popřál Mikeovi hodně štěstí a došel. Mike zamknul dveře a odešel do kanceláře.
ČTEŠ
Five Nights at Freddy's
FanfictionOsumnacti letý Mike Schmidt vzal letní brigádu jako noční hlídač v pizzerii Freddyho Fazbeara. Jenže netuší co všechno animatroni zažili. A podaří se Mikeovi a jeho přátelům zjisti co se stalo v minulosti?