Kapitola 8. Rok 1985

108 9 0
                                    

Když Mike dorazil domů šel si hned lehnout, protože po dnešní noci byl úplně vyčerpaný. Asi po šesti hodinách se probudil a šel se rovnou najíst hned poté se Mike převlékl do trika a šel řešit záhadu dál. V 2:15 PM se Mikeovi ozval Thomas, že našel na půdě něco co musí vidět a že se hned u něho staví. Mike mu odepsal, že jo a hned taky napsal Dolly ať co nejdříve přijde. Za chvíli někdo zvonil u dveří a Mike šel otevřít byla to Dolly a ptala se co vlastně Thomas našel. Mike jí řekl, že taky sám nevím co Thomas objevil. O chvíli později dorazil Thomas a v batohu měl něco velkého. Když Mike za ním zavřel Thomas sundal batoh a z něj vyndal hlavu Freddyho Fazbeara.

 Mike s Dolly chvíli nic neříkali a pak se ho Mike zeptal,,To jsi našel u vás na půdě?" a Thomas mu na to odpověděl,, Jo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mike s Dolly chvíli nic neříkali a pak se ho Mike zeptal,,To jsi našel u vás na půdě?" a Thomas mu na to odpověděl,, Jo. U nás na půdě. Myslím si, že tam je možná celý kostým a kdo vím jestli né celá parta.". Mike se na ni chvíli díval a pak dodal,,Ale musí to být jeden ze starých modelů.". Thomas a Dolly jen přikývli. Poté Mike do šel k šuplíku a vyndal z něj zápisky s knihami a položil je na stolek před gauč. Mike podal Dolly knihu s názvem,,Historie pizzerie Freddyho Fazbeara od roku 1970-1988", Thomas dostal zápisky, které si udělal sám půjčil si od Mikea noťas a hledal další potřebné informace. Mike si vzal na starost všechny kostýmy v pizzerii. Po hodině našel Mike to co hledal. Ty to kostýmy nahradili springlock kostýmy po incidentu v roce 1985. Mike vstal došel k hlavě vzal ji do ruky a řekl Thomasovi a Dolly ať na chvíli přestanou a dívají se na něj. Mike se chystal nasadit Freddyho hlavu na svojí, ale Dolly ho zastavila. Řekla, že nevím jestli v ní nejsou zbytky endoskeletona. Mike jí uklidnil a nasadil si hlavu Freddyho na tu svoji. Chvíli čekal co se stane, ale nic se mu nestalo tak ji sundal a řekl Thomasovi ať se podívá na půdě po zbytku kostýmu. Thomas řekl, že k němu můžou zajet hned, že jeho rodiče nejsou doma. Dolly se ten nápad líbil a tak si došli pro kola Mike si vzal do batohu hlavu a taky baterku a vyrazili k Thomasovi. Když k němu dorazili opřeli kola o domů a vešli dovnitř a rovnou na půdu. Na půdě byla tam a tak Mike rozsvítil baterku a začali hledat. Po půl hodině našel Mike zbytek Freddyho kostýmu se zbytkem jeho party a taky Goldem Freddyho. Mike se podíval na Freddyho kostým a zjistil, že kostýmy byli vyrobeny v roce 1985 což odpovídalo době incidentu. Mike si oblékl a zkusil v něm chodit. Po chvíli si sundal hlavu a zeptal se Thomase jestli si ho může vzít. Thomas řekl, že není problém a plácli si, ale objevil se problém jak ho dostanou domů. Jsou tři a povezou tři kostýmy a pro zbytek se staví zítra nebo někdy jindy. Všichni přemýšleli ja k je dostanou k Mikeovi domů. Dolly dostala nápad a hned ho řekla klukům. Když jim svůj nápad vysvětlila a Mike řekl, že je to jediný nápad jak dostat kostýmy domů. Nohy od kostýmu se vešli do batohu i s rukama. Hruď s hlavou si nechali na sobě a vyrazili k Mikeovi. Když k němu dorazili Mike odemknul a vešli dovnitř a kostýmy odložili na zem a sedli si na gauč. Po chvíli si Mike nasadil hlavu a udělal si selfie a dal to na facebook chvíli na to se mu zatočila hlava a spadl na zem. Mike se objevil v nějaké neznámé pizzerii a začal hledat východ. Místo východu našel kalendář a podíval se na rok. Byl rok 1985 Mike chvíli nechápal a vydal se hledat východ. Po chvíli došel do jídelny a Mike se zastavil na místě. Mike se díval na jeviště a viděl celou Freddyho partu z roku 1985. V tu chvíli se probral a viděl nad sebou obličej Dolly a Thomase. Ptali se ho co se dělo, kdyz byl v bezvědomí. Mike jim vše řekl a domluvili se, že to nikomu nepoví. Když se začalo stmívat rozloučili se a Thomas s Dolly odjeli domů. Mike si připravil večeři a chystal se na další noc v pizzerii. V 11:25 PM se převlékl do uniformy vzal skateboard a vyrazil do pizzerie. Cestou začalo pršet a hřmít z čehož byl Mike naštvaný, že mu bude opět padat systém kamer a bude mu to brát drahocennou energii. Když dorazil k pizzerii tak majitel zrovna odcházel. Řekl Mikeovi, že se blíží silná bouřka takže mu možná nevydrží energie na celou noc. V tu chvíli se zablesklo ozvala se rána a začalo lít.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat