Kapitola 10. Dárek pro Dolly

104 5 0
                                    

Mike se ještě cestou domů stavil na nákup. Když dorazil domů byl celý zmoklí a tak všechno oblečení co měl na sobě nad krb a v něm zapálil oheň poté si šel Mike připravit snídani, aby se mohl jít vyspat. Po třech hodinách se Mike probudil a podíval se na hodinky kolik je hodin. Bylo 10:30 AM a bouřka byla pořád v plné síle a v tu chvíli mu na mobil přišla zpráva od Dolly jestli se může stavit a Mike jí napsal, že může. Když položil mobil tak šel pro knihu, aby se dočetl něco víc o historii animatroniků. Za půl hodiny někdo zvonil u dveří a tak se Mike zvednul z gauče a šel otevřít. Byla to Dolly a něco nesla v batohu a tak hned vešla dovnitř a Mike zavřel a zeptal se jí co to má v batohu a Dolly mu řekla, že to je tajné. Mike jen kývnul hlavou a zeptal se jí jestli si nedá čaj a Dolly řekla, že si ho dá ráda a tak šel Mike do kuchyně připravit na čaj. Když se k ní vrátil tak pustil televizi a zrovna tam běželi zprávy a říkali, že tato bouřka je neobvykle silná. Když se do vařila voda na čaj tak ho Mike donesl do obývacího pokoje a začal si povídat s Dolly. V 12:00 AM řekl Mike Dolly, že ji zve na oběd do Freddyho pizzerie. Dolly pozvání přijala a tak Mike na sebe hodil usušenou uniformu a vyrazili v dešti do pizzerie. Když došli k pizzerii byli už oba hladový a tak ani neváhali a vešli dovnitř. Uvnitř byli jejich spolužáci, ale ty si Mikea ani Dolly nevšimli a tak se mohli v klidu posadit. V tu chvíli si jeden spolužák všimnul a hned informoval ostatní. Ještě než celá třída něco stihla zakřičet vyšel z kanceláře majitel a vydal se ke vchodu a cestou něco hledal na mobilu. Když si všimnul, ze Mike je tady v pizzerii na obědě a tak najednou schoval mobil a šel směrem k němu. Když došel k Mikeovi tak ho oslovil a Mike se postavil a zeptal se co se děje. Majitel poprosil Mikea jestli by si na tři hodiny nevzal denní směnu a Mike řekl, že to není problém. Poté mu majitel předal týdenní výplatu. Byl to šek na 120$ a Mike se zaradoval a poděkoval a opět se posadil. Když majitel odešel tak Mike řekl Dolly, že ji z nečekaných důvodů nemůže doprovodit domů. Dolly se jen usmála a řekla, že to chápe a dala mu pusu. Když bouřka ustala tak Dolly odešla domů a třída začala dělat potíže a tak je Mike napomenul ať nedělají potíže, že i ostatní se chtějí v klidu najíst. Jenže třída začala dělat větší potíže a Mikeovi docházeli nervy a ať se snažil sebevíc bylo to k prdu. Po chvíli Mike odešel do kanceláře a se posadil a vzal do ruky tablet a začal je sledovat. Najednou byla třída jako nevinná a Mikeovi to došlo, že se mu snaží ztížit směny děláním nepořádku. Mike tedy položil tablet a usnul. Přesně za tři hodiny se probudil a vyšel z kanceláře a čekal až se majitel vrátí. Chvilku na to se objevil majitel a poděkoval Mikeovi, že byl ochotný vzít i denní směnu. Poté Mike odešel domů, ale cestou šel kolem šperkařství a na chvíli se zastavil. Viděl ve výloze pěkný náramek, který by se Dolly určitě líbil a tak vešel dovnitř. Po chvíli Mike vyšel ven a v ruce nesl malý dárek v tu chvíli byl Mike bez výplaty, ale byl rád že udělá Dolly radost a to je pro něj cennější než peníze.

 Po chvíli Mike vyšel ven a v ruce nesl malý dárek v tu chvíli byl Mike bez výplaty, ale byl rád že udělá Dolly radost a to je pro něj cennější než peníze

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když došel domů tak si Mike vzal na stůl masku Freddyho a díval se jí do očí, ale po chvíli Mike opět usnul. Když se Mike probudil tak mu hodinky ukazovali 11:30 PM a tak se Mike rychlé navečeřel, vzal skateboard a vyrazil do pizzerie. Když dorazil k pizzerii tak našel na dveřích nalepený lísteček od majitele. Když si ho Mike přečetl tak vešel dovnitř zamknul a sednul si ke stolu přesně tak jak mu řekl ráno Freddy.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat