Kapitola 5. Freddy v pohybu

187 9 0
                                    

V noci se přihnala bouřka a nepřetržitý déšť. Mike seděl na židli a díval se na plakát, který vysel na stěně naproti ně mu.

Ve 12:00 AM zazvonil telefon a ozval se Phone Guy,,Haló? Haló? Hej vedeš si fakt skvěle! Moc lidí tak dlouho nevydrží

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ve 12:00 AM zazvonil telefon a ozval se Phone Guy,,Haló? Haló? Hej vedeš si fakt skvěle! Moc lidí tak dlouho nevydrží. Ehm.. Myslím tím samozřejmě, že si našli jinou práci. Nemyslel jsem tím, že zemřeli. T-t-to j-jsem ne..nemyslel...ne. Radši ti nebudu brát moc času, protože dnešní noc to je sakra vážný. Uhh..poslyš, mám super nápad. Jestli tě chytí a budeš se chtít vyhnout tomu být nacpán do kostymu,tak zkus hrát na mrtvolu! No chápeš ne? Hrát mrtvého! Ale zase... Možná nacpou endoskeletona do tebe, protože si budou myslet, že jsi kostým bez skeletu. Jak by to asi vypadalo? Ehm..to je jedno, jako bych to neřekl. Ok, nechám to na tobě, uvidíme se příště!" Mike mezi tím zkontroloval kamery u jeviště, ale na jevišti nikdo nebyl. Bonnie byl v opravně, Chica zase na záchodech, ale Freddyho nenašel. Mike si všiml, že na kameře v jídelně jsou v zadu dvě světýlka. Vtom si Mike zapomněl na to co mu minulou noc říkal Phone Guy, že když Freddyho opustí jeviště tak se zdržuje v temných místech. Freddyho byl tedy v jídelně, Bonnie v opravně a Chica na záchodech. V 1:00 AM se Mike podíval po Freddym, ale v jídelně už nebyl a tak Mike přepínal kamery a našel ho na záchodech jak se vyklání zpoza vchodu na dívčí toalety. Poté se podíval kde je Chica ta byla v jídelně a dívala se do kamery a Bonnie byl pořád v opravně. Vtom se Mikeovi opět objevila halucinace,,Jsem to já". Poté se podíval na pirátskou jeskyni, kontroloval ji zbytečně, protože Foxy nebyl aktivní. V 2:00 AM se Freddy přesunul do kuchyně, Bonnie zase do jídelny a Chica na záchodech. V tu chvíli venku uhodil blesk a Mikeovi spadli všechny kamery a chvíli jim trvalo než zase naskočili. Mike zkontroloval dveře, ale nikdo za nimi nebyl a zkontroloval stav energie. Energie byla na 48% což Mikea trochu rozhodilo, protože neměl za sebou na ni půlku směny. Ve 3:00 AM se Bonnie přesunul do kumbálu, Chica byla zas v kuchyni místo Freddyho, který se přesunul na záchody. Mikeovi opět vypadli kamery což mu taky bralo značnou část energie. Když kamery opět naskočili tak hned kouknul na Foxyho, ale ten byl pryč a tak Mike zavřel dveře a přepnul na kameru v levé chodbě a opět viděl sprintovat Foxyho ke dveřím. Foxy se zastavil a opět zabouchal na dvere a Mikeovi klesla energie na pouhých 35%. V 4:00 AM byl Freddy za kanceláři a díval se do kamery a ještě se u toho smál.

 V 4:00 AM byl Freddy za kanceláři a díval se do kamery a ještě se u toho smál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mike se radši podíval po Chice a Bonniem, kteří byli v jídelně. Poté mu omylem přejel prst na kameru do pravé chodby a na stěně viděl obrázky duši zavražděných dětí.

 Poté mu omylem přejel prst na kameru do pravé chodby a na stěně viděl obrázky duši zavražděných dětí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mike odendal tablet promnul oči a zase se podíval na kameru a obrázky tam už nebyli. V 5:00 AM měl Mike pouze 11% energie což pro něj znamenalo, že klesnul pod kritickou hranici plýtvání energií. Naštěstí našel ve stole před sebou baterku a dokonce fungovala. Mike pro jistotu zkontroloval kamery, ale co se nestalo opět spadli a teď už po delší době mu naskočili. Naštěstí byli všichni v jídelně a Foxy byl záleží takže nemusel mít strach z toho, že ho animatroni dostanou. V 5:59 AM však Mikeovi došla energie a vše ztemnělo. Mike uslyšel dupot nohou a věděl, že je zle. Pak najednou uslyšel hrát hráči skříňku a tak se otočil do levé chodby a viděl, že v ní stojí Freddy a svítí mu oči. Naštěstí v tu chvíli odbili hodiny 6:00 AM a Freddy odešel zpět na jeviště. Mike vstal rozsvítil baterku vzal skateboard a šel najít generátor, aby opět nahodil světla a všechno ostatní. Když ho našel bouchnul do červeného tlačítka s nápisem start a vše nabehlo. Když od něj odcházel tak si všiml žlutého kostýmu Freddyho.

Když se k němu Mike přibližoval tak si zacpal nos kvůli zápachu, který z něj vycházel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když se k němu Mike přibližoval tak si zacpal nos kvůli zápachu, který z něj vycházel. Mike si vzpomněl, že se páté zavražděné tělo nenašlo. Mike naskočil skateboard a dojel otevřít dveře, aby dovnitř pustil majitele. Majitel již čekal až Mike odemkne a když se Mike objevil hned mu odemknul. Majitel se ho zeptal jak zvládl bouřku. Mike řekl, že mu došla energie a musel jít nahodit generátor a našel tak i to páté tělo. Majitel šel s Mikem ke kostýmu žlutého Freddyho a oba si museli zacpat nos, protože tělo v pokročilém stádiu rozkladu. Majitel mu řekl ať jde sním do kanceláře majitele, že mu něco za tento čin předá. Když byli v kanceláři tak mu majitel poděkoval, že ho našel, protože by za chvíli zase měl potíže s hygienou a takhle to tělo může hned nahlásit. Majitel poté že stolu vyndal odznak pizzerie a dál Mikeovi.

 Majitel poté že stolu vyndal odznak pizzerie a dál Mikeovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mike mu poděkoval a hned si ho přidělal na uniformu. Majitel mu ještě řekl, že když se zde v pizzerii něco stane a on nebude v pizzerii tak Mike přebírá všechnu zodpovědnost za pizzerii. Mike poděkoval a rozloučil se. Venku naskočil na skateboard a vyrazil domů.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat