Kapitola 3. Vražda v pizzerii

177 7 0
                                    

Když Thomas odjel do knihovny šel Mike do šuplíku pro další papíry. Když hledal papíry všiml si, že má na sobě pořád uniformu. Tak si jí sundal a oblékl se do domácího trika a hledal dál. Nakonec ty papíry našel a šel dál vypisovat podrobnosti ohledně,, Kousnutí 87". Za hodinu byl Thomas zpátky z knihovny a nesl plný batoh knih ohledně pizzerie a její historie. Hned se dali do práce a rozdělili si co kdo bude psát. Thomas měl animatrony a jejich historii a Mike všechno o pizzerii. Po třech hodinách práce toho moc neměli a ještě k tomu Thomas už musel domů. Když Thomas odjel tak vše dal Mike do prázdného šuplíku a šel si ještě na dvě hodiny lehnout. Po dvouch a půl hodině se probral a kouknul se na hodinky. Bylo teprv 6:30 PM a tak vstal a šel se najist. Když se najedl pustil si televizi a sedl si na gauč a koukal na svůj oblíbený pořad. V 11:15 PM vypnul televizi převlékl se do uniformy vzal skateboard a smlouvu a vyrazil do pizzerie. Když dorazil k pizzerii čekal už na něj majitel a Mike mu hned dál podepsanou smlouvu. Majitel se ujistil, že ji podepsal a pak odešel domů. Mike zamknul dveře a na skateboardu dojel do kanceláře a sedl si na své oblíbené místo. Přesně v 12:00 AM zazvonil v kanceláři telefon a ozval se z něj známý hlas,,Ehh... Haló? Haló? Ehm.. Jestli slyšíš tuto nahrávku, tak jsi to zvládl na druhou noc. Gratuluju! Tentokrát nebudu mluvit moc dlouho, protože Freddyho parta má ve zvyku, že jejich aktivita se zvyšuje postupně v dny. Bylo by super, kdyby jsi sledoval kamery, zatímco mluvím.". Mike udělal to co mu Phone Guy poradil a opravdu moc dlouho nemluvil po půl hodině nahrávka skončila. V 1:00 AM Mike zkontroloval kamery a Bonnieho našel v opravně a koukal přímo do kamery. Mikeovi před očima probehla halucinace,,Jsem to já." Mike si promnul oči a byl v pohodě. V tu chvíli uslyšel rachot v kuchyni Mike přepnul kameru na chodbu a viděl, že se Chica blíží do kanceláře. Mike si vzpomněl na to co mu Phone Guy říkal, že jestli někoho nemůže najít kamerách tak je ve slepém úhlu kamer nebo-li u jeho dveří. V 2:00 AM byl Bonnie na cestě do kanceláře a Chica nebyla k nalezení. Mike jí nemohl najít tak radši rozsvítil na chodbu. Chica byla za oknem a dívala se něj a tak zavřel dveře a přepnul na kameru u jeviště. Freddy měl otočenou hlavu do kamery jako by Mikea sledoval. Mike úplně zapomněl na Bonnieho, ale že zapomnění ho vytrhl dupot nohou. Mike hned přepnul kameru do kumbálu a viděl jak Bonnie stojí pod kamerou. Poté položil tablet a opět rozsvítil na chodbu Chica byla pryč a tak otevřel dveře. Mike radši zkontroloval energii, který měl 60% a tak si oddychl. Na jednou zase uslyšel dupot nohou a hned zapnul kamery a Bonnie už v kumbálu nebyl tak prohledal všechny kamery. Našel ho na kameře, která je za kanceláří.  V 3:00 AM začal být více aktivní Foxy, ale zatím jen koukal že svého pódia v pirátské jeskyni. Mike kouknul na kameru za kanceláří a Bonnie tam už nebyl. Mike položil tablet a rozsvítil na chodbu a díval se Bonnie mu přímo z očí do očí. Zavřel dveře a kouknul kde je Chica. Ta byla v jídelně a tak ještě zkontroloval Foxyho v pirátské jeskyni. Foxy opustil pódium a chystal se na útok na kancelář. V 4:00 AM byl Bonnie v opravně, Chica na záchodech a Foxy v chodbě připraven na sprint na Mikea. Mike zavřel dveře a zapnul kameru v levé chodbě a viděl, že Foxy už běží. Opět se zastavil u dveří a zabouchal na ně vší silou. Mike kouknul na energii ta mu klesla na 35%. V 5:00 AM se Bonnie začali opět blížit ke kanceláři. Foxy však už zalezl na pódium za závěsy a nebyl už vůbec aktivní. Mikeovi začala energii rychle klesat, protože hledal furt Bonnieho nebo Chicu. Mikeovi přejel mráz po zádech a myšlenka v hlavě typu,, Já tu snad dnes umřu.". V 6:00 AM byli všichni na svých místech. Mike vstal sebral skateboard a šel ke dveřím, aby dovnitř pustil majitele. Když procházel kolem jeviště všiml si Mike krvavého obtisku ruky na Freddyho tváři.

Když odemkl dveře a pustil majitele hned ho požádal o vysvětlení obtisků na Freddyho tváři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když odemkl dveře a pustil majitele hned ho požádal o vysvětlení obtisků na Freddyho tváři. Majitel vzdychl a řekl ať se na to vyprávění sedne. Oba si sedli a majitel začal vyprávět,,Při otevření nové pizzerie se přihlásil mladík jménem William na místo nočního hlídače. Neměl jsem žádné námitky a tak jsem ho přijal. Bylo to v době kdy jsme měli ještě fialové uniformy. Pracoval zde tři roky a pak že dne na den dal výpověď. Po delší době co William z neznámých důvodů skončil začali animatrony podivné zapáchat. Nakonec to tu hygiena zavřela začala hledat příčinu všeho. Ta příčí a byla zavražděné těla pěti dětí a nacpaná v kostýmech. Jedno bylo ve Freddym, druhé v Bonniem, třetí v Chice, čtvrté ve Foxym a to páté se nikdy nenašlo. A právě to dítě ve Freddyho kostýmu mělo v ruce jmenovkou se jménem Vincent. Obtisk udělal právě William kdyz to tělo cpal do kostýmů. Hned jsem na něj zavolal policii a ta ho dopadla a zatkla. Když jsem opět otevřel pizzerii vyměnil jsem fialové uniformy za modré a Phone Guya najal jako nočního hlídače." tím to majitel skončil vyprávění. Mike byl překvapen co se tu před pár lety odehrávalo. Mike majiteli poděkoval za objasnění obtisků a šel domů.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat