Mike vběhnul do pizzerie a zamknul za sebou dveře. Poté sundal čepici a oklepal z ní vodu a odešel do kanceláře. Sedl si na židli a vzal tablet a čekal co se bude dít dál. V 12:00 AM zazvonil v kanceláři telefon a ozval se z něj robotický hlas. Mike mu nerozuměl a tak radši zkontroloval Freddyho a jeho partu. Na jevišti byl jen Bonnie s Freddym, ale Chica nebyla daleko. Byla v jídelně a dívala se do kamery Mike tedy na chvíli položil tablet a na chvilku na ně nedával pozor, ale né na dlouho, protože Bonnie se přesunul do chodby a Freddy na záchody. V 1:00 AM začala bouřka nabírat na síle a ani stroji na aktivnosti a Mike radši kouknul na Foxyho. Ten na štěstí nebyl aktivní a podíval se na Bonnieho, ale nikde ho nemohl nenašel a tak Mike hned rozsvítil na chodbu. Přesně jak si myslel Mike Bonnie byl u kanceláře a čekal na Mikeovu nepozornost, ale Mike stihl zavřít dveře a Bonnie měl po ptákách. V 2:00 AM se Mike podíval po Freddym, ale ten zůstával na stejném místě, ale Chica byla na cestě k Mikeovi na návštěvu. Bonnie se přesunul do kumbálu a tak Mike otevřel dveře, aby šetřil energii poté se podíval na Foxyho ten byl pořád neaktivní. V tu chvíli uslyšel dupot nohou v pravé chodbě a Mike přepnul kameru za kancelář. Chica se právě přesunula za kancelář a dívala se do kamery.
V 3:00 AM se Bonnie přemístil do opravny, Freddy se přesunul do kuchyně a Chica se vrátila na záchody. Mike se podíval na Foxyho display a viděl, že se Foxy chystá na útok, ale pořád byl u svého pódia. V tu chvíli spadli kamery a Mike byl na chvíli bezmocný a tak zavřel dveře v levé chodbě kvůli Foxymu. Za deset minut kamery opět naskočili a Mie se hned podíval na Foxyho. Foxy byl pryč a už běžel na chodbě do kanceláře a opět bouchal na dveře. Poté odešel zpátky do pirátské jeskyně. Mike zkontroloval stav energie po Foxyho útoku. Energie měl pouze 29% a před sebou ještě dvě hodiny směny. V 4:00 AM byla bouřka v plné síle a Mikeovi to dělalo neplechu v systému. Naštěstí se animatroni o moc nepřiblížili ke kanceláři. Bonnie byl v jídelně s Chicou a Freddy byl na záchodech. Mike přepnul kameru do levé chodby za kancelář a nevěřil vlastním očím. Místo Freddyho plakátu tam visel plakát Golden Freddyho. V tu chvíli uslyšel dívčí smích a Mike sundal tablet a díval se na kostým Golden Freddyho a před očima se mu míhala halucinace,, Jsem to já".
Mike se hned zase podíval do tabletu a halucinace ustali. Po chvíli Mike sundal tablet a viděl, že Golden Freddy zmizel. V 5:00 AM se Mike podíval po animatronech. Bonnie byl za kanceláří, Chica byla na záchodech a Freddy byl v jídelně. Mike zkontroloval stav energie, který měl 11%. V tu chvíli se ozval pirátský zpěv a Mike se podíval na Foxyho display. Foxy vykukovaly z poza závěsů a díval se dok kamery. Mie zatím dveře nezavíral a podíval se na Bonnieho za kancelář, ale ten tam už nebyl. Tak hned rozsvítil na chodbu a zavřel dveře a nechal je zavřené až do konce směny. V 6:00 AM se animatroni vrátili na svá místa a Mike si oddychnul poté vzal skateboard a šel otevřít hlavní dveře. Když procházel kolem jeviště tak Freddy zavolal Mikeovi jméno. Mike se otočil a viděl jak mu Freddy ukazuje ať jde k němu blíž. Mike k němu přišel a díval se mu do očí. Freddy mu řekl, že je odvážný když vydržel tak dlouho v pizzerii a dodal, že další noc se sejdou tady jídelně. Mike se ho zeptal proč tak najednou. Freddy mu řekl, že když to udělali pro Vincenta a pak odešel tak už nikdo tak dobrý tady nebyl. Mike se podíval na hodinky a řekl Freddym, že už musí jít. Mike se poté rozloučil a odešel ke dveřím a odemknul. Mike viděl, že bouřka je pořád při síle a taky toho, že již přicházel majitel. Mike se sním pozdravil a vyrazil pěšky kvůli silnému větru domů.
ČTEŠ
Five Nights at Freddy's
FanfictionOsumnacti letý Mike Schmidt vzal letní brigádu jako noční hlídač v pizzerii Freddyho Fazbeara. Jenže netuší co všechno animatroni zažili. A podaří se Mikeovi a jeho přátelům zjisti co se stalo v minulosti?