Mike odešel do kanceláře sedl si na židli vzal tablet a čekal co bude dál. V 12:00 AM zazvonil v kanceláři telefon a ozvalo se z něj,,Haló? Haló? Ehhhm... Chtěl jsem ti nahrát zprávu, aby jsi se tu usadil na první noc. Ehm... Vlastně jsem tu práci co máš měl předtím já, končim s prací tady začátkem příštího týdne. Vím, že to musí být zdrcující ale jsem tu, abych ti řekl: že fakt není vůbec čeho se bát! Budeš v pohodě!". Hlídač mluvil asi do 2:00 AM Mike poslouchal vše co mu bývalý hlídač říkal. Hlavně to, že musí šetřit energií, aby se vůbec dožil rána. Hned co nahrávka skončila zkontroloval kamery kromě tý co byla kuchyni, kde nešel obraz ale aspoň audio. Freddy, Chica a Bonnie byli na svých místech na jevišti i Foxy byl zalezlí v piratské jeskyni tak odložil tablet. V 3:00 AM opět zkontroloval kamery, ale Bonnie na jevišti nebyl. Mike rychle prohledal všechny kamery a našel ho v opravně. Jenže v tu chvíli uslyšel rachot tak hned přepnul na jeviště. Chica byla pryč ze svého místa a šla směrem do kanceláře, ale byla teprve v jídelně takže dveře ještě zavřít nemusel. Tak na chvíli položil tablet a kouknul se na hodinky bylo teprve 3:45 AM a oddechl si. V tu chvíli uslyšel dupot nohou na pravé chodbě ke kanceláři Mike se naklonil a rozsvítil na chodbu. Mike leknutím zavřel dveře a byl v šoku Bonnie za tu chvilku došel až ke kanceláři. Stál za dveřmi a nechtěl odejít. V 4:30 AM byl Bonnie v jídelně a Chica na záchodech tak Mike otevřel dveře, aby ušetřil energii. Mike začal přemýšlet na incidentem, o kterém se zmínil hlídač v nahravce. V 5:00 AM se Bonnie a Chica začali opět pohybovat směrem k Mikeovi. A Mike měl už jen 35% energie tak začal o něco méně kontrolovat kamery. Mike přepnul na kameru u pirátské jeskyně a Foxy byl pryč a tak radši zavřel dveře a přepnul na kameru na chodbě ke kanceláři. Mike viděl jak Foxy běží ke kanceláři a když doběhl zabouchal na dveře a poté odešel zpátky. Mike kouknul na energii a zjistil, že po Foxyho útoku mu značně klesla na 11%. Když hodiny odbyli 6:00 AM byli už animatroni na svých místech a tak Mike vstal vzal skateboard a šel k hlavním dveřím a odemkl je. Majitel v tu chvíli přišel do pizzerie a hned se ptal Mikea jestli problémy. Mike v klidu odpověděl,,Žádné problémy nebyli. Jen bych vás chtěl poprosit o jméno hlídače, který zde pracoval přede mnou.". Majitel mu řekl, že si říkal Phone Guy a že ho nikdo po čtvrtý noci už neviděl Mikeovi z toho přejel mráz po zádech. Po chvíli se rozloučili a Mike jel na skateboardu domů. Doma si Mike udělal snídani a šel se natáhnou na gauč. Po čtyřech hodinách spánku se vzbudil a zapnul noťas a zadal do vyhledávače,, Kousnutí 87". Zjistil, že v předešlé pizzerii došlo k incidentu a oběť byl noční hlídač. Mike hned napsal Thomasovi ať hned přijde. Za pět minut někdo zazvonil u dveří Mike teda šel otevřít, aby zjistil kdo to je. Byla Dolly a šla přímo z pizzerie, protože si tam objednala oslavu narozenin a majitel ji poprosil jestli by to Nezvala Mikeovi. Podala Mikeovi dopis a ještě pozvánku na oslavu Mike jí poděkoval a rozloučili se. Mike dopis otevřel a vydal z něj lístek na, kterém bylo napsáno,,Zapomněl jsem ti dát podepsat. Tak to podepiš a předáš mě to večer před směnou.". Mike z obálky vyndal smlouvu tu si pečlivě pročetl a poté podepsal. Za půl hodiny dorazil Thomas a ptal se co se děje. Mike mu řekl, že potřebuje pomoc s řešením záhady pizzerie Freddyho Fazbeara. Thomas přikývl a řekl, že zajede do knihovny jestli něco nenajde. Mike souhlasil a na kus papíru začal zapisovat.
ČTEŠ
Five Nights at Freddy's
FanfictionOsumnacti letý Mike Schmidt vzal letní brigádu jako noční hlídač v pizzerii Freddyho Fazbeara. Jenže netuší co všechno animatroni zažili. A podaří se Mikeovi a jeho přátelům zjisti co se stalo v minulosti?