Kapitola 7. Zmizení Phone Guye

122 8 0
                                    

V 12:00 AM zazvonil telefon a ozval se nervózní hlas Phone Guye,,Haló? Haló? Čau! Čtvrtá noc! Paní úžasný, věděl jsem, že ti to půjde. Hele..poslouchej...zítra ti nebudu asi moct poslat zprávu. *zvuky bouchání na dveře* Měl jsem tu špatnou noc momentálně. Jsem rád, že jsem vůbec stíhal ti nahrávat všechny ty zprávy. *zvuk polknutí*, pokud jsem stíhal. Hele udělej mi radost *bouchání*. Možná někdy.. až budeš mít čas... mohl by ses podívat do těch kostýmů v backstage?*bouchání* Vždy mě zajímalo, co je v těch prázdných hlavách...*bouchání*
*hraje Freddyho písnička*
Víš...*zvuky robotů*...
...Panebože ne..
*hlasité zvuky animatroniků a statický hlas*"
Když nahrávka skončila byl Mike nervní a radši zkontroloval Freddyho a spol. Ti už byli pryč z jeviště a tak je Mike začal hledat. Bonnie s Freddym byl v jídelně a Chica na záchodech. Mike po minulí noci radši šetřil energií, aby nepřišel Freddy a nenacpal ho do kostýmu. V 1:00 AM se přesunul do chodby, Freddy na záchody a Chica do kuchyně a opět dělala rachot. V pirátské jeskyni bylo zatím mrtvo, ale jen pro zatím. Mike na chvíli odložil tablet, aby se protáhl a hned poté zkontroloval Bonnieho na chodbě. Po chvíli uslyšel Freddyho smích a hned podíval kam se vydal. Freddy se přesunul na záchody a díval se do kamery a však v tu stejnou chvíli uslyšel dupot nohou v pravé chodbě. Mike rozsvítil na chodbu a viděl, že Chica stojí za oknem a dívá se na něj. Mike zavřel dveře a opět zkontroloval Bonnieho. V 2:00 AM se probudil Foxy k životu a vykouknul z póza závěsů. Když se Mike podíval na jeho displej a na jeho ceduly kde bylo napsáno,, Promiň, jsem mimo provoz" byla opět halucinace,, Jsem to já ".

Tou dobou byla Chica zpátky v jídelně a tak Mike otevřel dveře. Hned na to zkontroloval energii, které měl 60%, ale hned na to mu spadli kamery. Mike uslyšel v levé chodbě dupot nohou a tak radši rozsvítil jestli náhodou nejde Bonnie do kanceláře na návštěvu. Ale Bonnie nešel do kanceláře a ve stejnou chvíli naskočili kamery. V 3:00 AM Mike zkontroloval pozice animatroniků. Bonnieho našel v kumbálu, Freddyho slyšel v kuchyni, Chica na záchodech a Foxy nebyl v jeskyni. Mike okamžitě zavřel dveře a přepnul na kameru do levé chodby, aby se opět podíval na Foxyho sprint. Po něm následovalo zabouchaní na dveře a pokles energie na 41%. V 4:00 AM se Bonnie přesunul za kancelář, Chica se taky přesunula za kancelář a Freddy do pravé chodby. Když se Mike podíval na Bonnieho kamerou tak Bonnie pohyboval hlavou trhavina pohybama totéž dělala i Chica. V tu chvíli Mikeovi opět spadli kamery. Po pěti minutách mu opět naskočili a hned zkontroloval Bonnieho a Chicu a oba tam pořád byli. Poté se podíval na Freddyho, který se přesunul do jídelny. V 5:00 AM se Bonnie přesunul do opravny, Chica do kuchyně a Freddy na záchody. Mike se podíval na Foxyho jestli opět aktivní. Foxy opět měl vystrčenou hlavu mezi závěsy a díval se do kamery. Mike uslyšel dupot v pravé chodbě a tak se podíval za kancelář kdo se přesunul. Byl to Freddy a opět civěl do kamery Mike se radši podíval i na druhou kameru za kanceláří. Mike zíral na plakát na, kterem si Freddy podtrhával horní čelist od spodní.

 Mike zíral na plakát na, kterem si Freddy podtrhával horní čelist od spodní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


V 6:00 AM se animatroni vrátili na svá místa a Mike si oddechl. Poté vstal vzal skateboard a šel ke vchodu odemknout dveře. Majitel už čekal až Mike přijde otevřít. Byl docela rád, když se Mike objevil u dveří. Mike odemknul, pustil majitele dovnitř a Mike vyrazil domů.

Five Nights at Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat