-Angelicas perspektiv -
Jag gick mot trappan med full gråt i halsen. Jag känner hur en hand planeras på min axel. Jag väder mig om och ser Zec. Jag vänder mig mot trappan och springer upp dörren var inte öppen så jag kund omöjligt komma in, första gången jag vill in i rummet.
Jag vände mig om och såg att Zec var på väg upp.
När han bara stod 1 meter från mig fick jag en käft smäll. Jag var på väg och sätta handen för min kind men Zec tog tag i min hand led och placera den upp mot vägen så högt så jag var tvungen att stå på tå. Jag tog min andra hand för att försöka få mig lås. Men det funka inte i stället tog Zec min andra handled och are upp den lika högt upp.
Nu stod han bara 5 cm från mig och jag känner mig obekväm.
Zec är på väg att kyssa mig till jag spottar på han.-jävla hora!! Skrek han och släppte mig.
Jag full mot golvet och jag kände en spark komma mot magen.
Jag tar med darriga knän mig upp på fötterna och har full gråt i halsen.
Zec öppnar dörren och jag går in.-Zec perspektiv -
Jag stänger dörren och går sedan ner för trapporna jag ser att killarna har dukat av bordet och att dom har gott ut till poolen, klockan var inte så mycket 15:56.
-Zec hör jag nån av killarna ropa.
Jag går ut mot poolen och kollar på killarna.-jo modga mesa och undra om vi kommer i kväll.
-säg att vi kommer, sa jag och var på väg in tills jag blev avbruten.
- men vad ska vi göra med henne då? Fråga han och kolla på mig.
- vi tar me henne sa jag.
- ok vi ska vara där 20:00 sa han och jag gick upp mot Angelicas rum.-Angelicas perspektiv -
Jag låg i sängen och hade en stark huvud värk.
Jag gick mot badrummet för att se om det fans nån eprem eller alvedon.
När jag äntligen hittade nåt i badrummet kom nån in i rummet.
Jag gick ut från bad rummet och ut till "sovrummet "
Där stod Zec och granska mig från top till tå.- Du ska me i kväll, fattar du? Sa Zec hånfullt
Jag nicka med huvudet och Zec gick in i min garderob och valde en gul med svarta detaljer klänning men mycket urringning och sluta vid låren. Han kom även ut med en svart skinnjacka och svarta klackar.-hår och smink saker fins i skåpet i badrummet du ska bara klar 19:00
Sa han och gick ut.
Jag gick in invaderande för att hitta några trosor och bh. Det ända jag hitta var pussup (kan inte stava 😂🔫)bh-ar och string trosor.
Jag tog ett par svarta trosor som såg mest ut som vanliga men som var sting, bh:n var svart och hade inga axel band.
Jag kolla på klockan 16:34.
Jag hoppa in i duschen och efter det fixas jag håret och sminket.
När jag var klar med det var klockan 18:10.
Jag sprang till "sov rummet" och satte på mig kläderna Zec valde.
Hoppas ni gillar kapitlet.
YOU ARE READING
MITT JÄVLA SOMMARLOV
Teen FictionAngelica har nu tagit studenten och börjar på sitt sommarlov. Hon har planerat allt som ska hända. Tills hon blir kidnappad och sexuellt utnyttjad. Hon tappar kontakten med om världen och alla hon nånsin känt, men det värsta är att hon får känslo...