2 timmar

118 2 0
                                    

-Zec's perspektiv -

Jag håller om Angelica samtidig som min hand smeker henne ner för ryggen till rumpan.
Jag vänder mig om så att hon har sängen mot ryggen. Jag puttar ner henne på sängen och kommer över henne. Hon är så jävla sexig.  Jag sliter av hennes klänning samtidigt som hon gör allt för att jag ska sluta.
Jag vänder henne om så hon ligger på mage.

Nu är hon helt naken och jag med. Hon är redan helt utmattad av att försöka ta sig ur detta, hon ligger som en död fisk på madrassen på sängen.
Man ser hur hon andas och att här utmattad. Min han åker fram och till baka på kuken och jag är så jävla hård.
Jag tar tag om hennes hår och drar det bakom.

- ställ dig på alla fyra nuuuuu!!!
Förs händer inget men sen börjar hon sakta sakta röra sig.
- snabbare för fan!!!
Efter några minuter så står hon på alla fyra och jag håller i hennes hår fortfarande.

-Angelicas perspektiv -

-2 timmar senare -

Jag ligger i sängen helt naken och är så äcklad så jag vill inte se på mig skälv.
Jag reser mig upp ur sängen och går sakta mot duschen.
Vattnet rinner ner och jag ställer mig under dusch kranen.
Jag har prisis haft sex i 2 timmar och har så ont i min kropp efter alla slag.
Jag vill inte leva, jag vill inte finnas, jag vill bara försvinna från jordens yta och inte finnas till längre bara försvinna från allt och bara inte finnas till.
Ingen skulle saknat mig ändå, jag är bara till besvär. Slår vad om att ingen har börjat leta efter mig. Mina föredrar har väll glömt mig och jag fins inte till i deras huvuden.
Mitt i mina tankar så hör jag fot steg utanför badrummet.
Jag tar snabbt en handduk om mig och ser hur dörren öppnas.
En kille med massa smycken och tatueringar tar tag om mig.
Han försöker ta av handduken men jag är snabbare på att slå han mellan bena.
Han faller ner på golvet och kvider. Snabbt som fan springer jag till garderoben och hoppar in något plagg.
Jag tar en en jacka och springer ut ur rummet och smyger genom huset för att komma ut.
Där, där är dörren. Jag springer snabbt som fan till dörren och öppnar den.
Jag känner mig fri, fri från Zec.  Äntligen jag springer mot skogen.
Efter har sprungit i 30 min hör jag bilar bakom mig. Jag kollar bak och ser en svart gul bil och får panik. Jag springer in i skogen från skogsvägen. Och hittar en grotta att gömma mig i. Där efter kommer några killar. När alla är förbi så springer jag ut ur grottan och från killarna.
Dom har set mig.
Mina fötter blöder och jag har knappt nån ork kvar. Jag springer ur på vägen i gen och försöker komma så lång i från killarna så möjligt.
Jag hör bilar som kommer i mot mig. Jag kollar ner och ser att jag har små korta shorts och en svart man tröga, över det en svart skin jacka.
Bilarna kommer närmare och närmare.
Jag känner sakta hur åren försvinner och där med hoppet.
Bilarna är bara några mer i från. Efter en stund ser jag hur en svart gul bil kör för bi och stannar bilen, ur bilen kommer Zec. Bakom mig har jag 2-3 bilar.
Jag väljer och ge upp.
Jag ser hur Zec kommer mot mig och jag tittar ner på mina smutsiga och blodiga fötter.

Tack för in läste. Hoppas ni gillar vändningen, att hon var så nära men misslyckades. Just då Zec kommer mot henne tycker man ju att hon ska ha en kniv eller?

MITT JÄVLA SOMMARLOV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin