Modga

145 1 0
                                    

-Angelicas perspektiv -

Jag gick mot en hylla i vänstra hörnet bredvid sängen , tog på mig svarta örhängen och svart halsband.

Dörren öppnades och jag vände mig tvärt om och såg Zec. Han hade vita Converse, svart skjorta, vita shorts och hans hår såg ut som Brad Pitts.[fins en bild på hur jag menar i kapitels bilden☝🏼️]

Han hade ett busigt flin på läpparna och börja gå mot mig, så dum som jag är gick jag rakt in i hans "fälla". Jag börjar baka och känner en väg byggs upp bakom mig.
Nu är han 1 meter från mig. Han tittar in i mina ögon och fortsätter och le.

Hans händer planeras på mina höfter och hans läppar på mina läppar.
Kyssarna blir mer intensiva och slutar med att våra tungor börjar bråtars.

Dörren öppnas och in kommer , antagligen Zec Beata kompis. Efter som det är alltid han han hänger med typ.

- oj oj oj..... Får man vara med säger han och flinar.
- käft säger Zec och släpper mig.
Zec tar tag i min arm och drar med mig ut ur rummet.

Vi går ut och går till den gul svarta Ferrarin.
Zec öppnar den högra dörren och jag hoppar in. Han går runt bilen och sätter mig sen i bilen.

-Zec perspektiv -

Jag hoppar in i bilen och kollar mot Angelica, hon tittar ut i fönstret.
Jag startar bilen och börjar köra ut ur skogen.
När vi kommer ut på motorvägen så gasar jag till ordentligt.

När vi är framme vid ett stort hus, mycket större en mitt.
Så parkerar jag och sen hoppar vi ur ur bilen.
Jag tog Angelicas hand och gick mot dörren, musiken hördes ut.
Man såg några vara utomhus i trädgården.

Jag gick med Angelica i handen mot dörren. Jag öppna och gick in.

-så ni kom ändå
- ja skrek jag till modga, det är så hög musik där inne.
- så du har med en ny i gen .
- ja detta är Angelica sa jag och titta på henne.

Sorry för kort kapitel men att göra detta kapitlet har tagit 3 dagar för jag inte haft nån inspektion.

MITT JÄVLA SOMMARLOV Where stories live. Discover now