Tårar

150 1 0
                                    

-Zec perspektiv -

Jag fortsätter att kyssa henne och kysser henne mer intensivt.
Kyssen går över till hångel och jag lägger mig över henne och börjar klä av henne kläderna. Hon säger inget men hon stretar i mot.
När hon bar ligger i sängen med bh och trosor så sätter jag henne upp för att ta av bh:n.

-Nej jag vill inte! Säger hon och man ser att hon börjar få fram några tårar.

-Zzzhhh jag ska bara säger jag och flyttar hennes hår från ryggen.

-Men snyftar hon fram och hon kan inte hålla inne tårarna längre.

-zzzzh säger jag och får av bh:n

Hon har så fin kropp, brösten,magen ååååå gud.
Jag ser hur hennes tårar rinner ner från hennes kinder.
Hon sitter på knä i sängen och gråter. Jag sitter bakom henne. Jag låter mina händer smeka hennes underbara kropp och kysser hennes nacke. Jag lägger mig över henne och kysser henne på munnen hon har slutat gråta men hon är inte så glad.
Jag rullar mig över henne, jag ligger på henne och kyssarna blir intensiva.
Jag blir bara mer och mer sugen på henne och hon känner att jag är sugen. Jag sätter mig upp.

-sug av mig säger jag och hon skakar på huvet.
-gör det!!! ryter jag till henne.

Hennes tårar ringer ner och jag tar tag i henne hår och drar henne mot mig.
Jag kysser henne och sen ger jag henne en käft smäll.
Jag lämnar henne gråtandes i rummet.

-Angelicas perspektiv -

Han slår till mig, han stänger dörren och lämnar mig gråtandes i sängen.
Jag somnar till och vaknar av att någon är i mitt rum.

-du ska ner och äta nu!! Säger en kille med vit hår.
Jag klär på mig och borstar mot hår.

När jag går ner för trappan känner jag en doft av mat.
Runt ett stort bord sitter det några killar. Jag sätter mig och tittar ner på bordet.
Något jag verkligen inte vill är att äta av deras mat.
Jag får en talrik med potatis och fisk jag fortsätter och bara titta ner i boret.

-ät säger Zec och tittar med mörka ögon på mig
Jag skiter blankt i vad han vill.
Han ställer sig upp och går mot mig . Han tar tag i mitt hår och drar ner det, så mitt huvud åker upp.
Jag känner hur tårarna glider ner från kinderna och hur alla kilarna tittar på mig.
Zec går i väg och sätter sig på sin plats. Jag tar försiktigt och puttar ut stolen från bordet och går min väg mot mitt rum.

Hoppas ni gillar kapitlet.

MITT JÄVLA SOMMARLOV Donde viven las historias. Descúbrelo ahora