-Angelicas perspektiv -
Jag känner hur ett par händer bakifrån mig tar tag runt mina bröst och jag känner någon tät in till mig. Killen framför mig börjar flina mer och mer.
Jag försöker ta mig ur greppet men det går inte.
Alla killarna kommer in genom dörren och jag står där helt tyst med tår fyllda ögon.
Killarna vågar jag inte ens titta på. Dom flinar säkert.
Jag känner en hand släpper ena bröstet och smeker sig ner mot min fitta.
Jag vågar inte säga nåt men jag gör mot stånd.
Jag vill inte bli slagen. Jag vill inte känna det jag känner nu och jag vill inte ha mitt jävla sommar lov så här.
Hans hand är fortfarande utanför trosorna men jag klarar inte av det.
Jag sliter mig i från han grepp och springer upp till det rummet jag bor i.
Jag hör fort steg efter, dörren slängs upp och jag springer in i garderoben.
Jag är rädd och hör någon smyga omkring i rummet.
Tårarna rinner ner och jag känner just i denna stud att jag önskar att jag inte levde och bara kunde dö.
Mitt uppe i mina tankar slåss dörrarna upp och jag står där i garderoben och gör all vad jag kan för att inte synas en han tar tag om mon hand led och jag dras ut ur garderoben.
Jag blundar för jag vill i te se Zec's flin när han tittar på mig. Jag kommer nära hans kropp och känner magrutorna mot min hud. Jag smälter, magrutor är det bästa jag vet. Nej sluta nu Angelica han försöker fan våldta dig . Det är inte ok och få känslor för en kidnappare .Sorry för det korta kapitlet men ni vill lavel ha nåt och läsa. Kan inte göra er besvikna. Om ni vill nåt skriv en kommentar och om ni gillat glöm inte trycka på tjärnen. Skulle vilja skriva tummen upp men det fin ingen jävla tumme. Varför skriver jag detta.
Ja ja hoppas ni gillar kapitlet kommer ett nytt i mon. Puss😘❤️😂
YOU ARE READING
MITT JÄVLA SOMMARLOV
Teen FictionAngelica har nu tagit studenten och börjar på sitt sommarlov. Hon har planerat allt som ska hända. Tills hon blir kidnappad och sexuellt utnyttjad. Hon tappar kontakten med om världen och alla hon nånsin känt, men det värsta är att hon får känslo...