-Angelickas perspektiv -
Jag gick runt där inne och det var fult med människor som "festa" Aller bad man nu ska säga. Jag visste att jag aldrig skulle bli av med Zec. Eller kommer jag?
Jaja äntligen hitta jag ut i alla fal men det var lika mycket folk som där inne.
Jag gick mot staketet och följde det. Jag ville bara ut. Ut ut ur detta "fängelse"
Jag kom fram till ett ställe där inge såg mig. Jag klättra över staketet. Och äntligen fri. På nåt konstigt sätt kände jag att jag var på ett helt nytt ställe.
Jag börja gå, bort från huset och jag njöt av det.
Jag hörde hur en bil motor kom bakifrån mig jag nästa tills den var närmare med att vända mig om. Men det skulle jag inte gott. För det jag såg var en svart gul Ferrari.
Den var 10 meter från mig och jag börja springa in i skogen som vägen bar om given av.
Bilen stanna och en dörr slog upp jag sprang och sprang. Fotstegen efter personen som troligt vis var Zec. Kom närmre och jag känner kvistar rivas mot mina armar och ansikte.
Jag kände en arm komma runt mig och jag rammal och Zec kom över mig och allt blev svart.-Zec perspektiv-
Jag låg över Angelica och jag reste mig. Hon hade svimmat, jag lyfte henne och bar henne till bilen.
Efter en stuns körande var vi framme vid mitt hus. Jag la Angelica ute vid poolen på en sol stol.
Mitt staket kommer hon inte över honans jag.
Jag gick in och byte om till bad byxor. Jag gick ut och la mig i andra solstolen. Det plinga till i mobilen. Jag lät bli och kolla. Jag titta på Angelica och hon "sov"
Jag börja tänka på att hon har inte ätit något sen hon kom hitt.Jag gick in i köket och gode en fralla med ost,paprika och gurka och la den vid det lilla bordet bredvid henne.
-Angelicas perspektiv -
Jag vakna och så att jag låg på en sol stol. Jag avvakta men hörde inga röster eller nån som var i nära. Jag satte mig upp och gnugga mina ögon med handflatan.
Jag mins inget sen typ i går och mitt huvud bultade. Jag kolla på bordet bredvid mig. En ost maka?
Jag tog den inte utan gick där i från och sen försökte jag hitta dörren ut.
När jag hitta den drog jag ner hand taget, jag känner en knuff. Någon var på andra sidan. Men det var för sent. Jag kände ett hav av ögon över mig.
Jag kolla upp och där var dom resten av killarna.
En kille med brunt, hår lätta smilgropar, keps och en brun grå tröga tog tas i min arm och ropa.
- Ej du Zec ta hand m dina saker.
Hans röst var härligt mörk så att man rös. Påminner om (Vein diesel)Sorry för dålig publicering. Men eller nej jag har i gen bra bortförklaring eller jo lat het.
Tack för du läste
YOU ARE READING
MITT JÄVLA SOMMARLOV
Teen FictionAngelica har nu tagit studenten och börjar på sitt sommarlov. Hon har planerat allt som ska hända. Tills hon blir kidnappad och sexuellt utnyttjad. Hon tappar kontakten med om världen och alla hon nånsin känt, men det värsta är att hon får känslo...