-Angelicas perspektiv -
Jag står i duschen och tvättar av mig, håret har massa vit skum i sig efter schampo i sig.
Jag hör hur nån på andra sidan av badrums dörren försöker öppna. Jag stänger av duschen och tar en vit handduk med silver kant om mig. Jag går mot dörren och sakta vrider jag om det silvriga låset.
Dörren öppnas och där står han. Han som har tagit bild på mig och försökt kyssa mig+ att han titta med stora ögon på mig vid espressohus.Hans långa perfekta hår och hans obeskrivligt fina ögon.
Desperat försöker jag stänga dörren och låsa.
Men det är inte så lätt när man ska hålla en handduk runt sig och samtidigt ta all sin kraft till att stänga en dörr.
Jag känner hur handduken börjar glida av min kropp. Tillslut ger jag mig han kommer in och kollar mig i ögonen.-Zec perspektiv-
Hennes perfekta ögon och hennes blöta hår gör så jag bara vill kyssa henne.
Jag tittat rakt i ögonen och börjar gå fram. Tillslut är hon fast vid handfaten. Jag böjer mig för att kyssa henne men. Så dum som jag är ställer jag mig bred benet. Hon sätter sig på knä och kryper under mig. Jag ser att handduken glider av henne.NEJ FAN tänker jag dörren är öppen jag hör en duns och badrums dörren stängs.
Jag slänger mig mot dörren och desperat försöker jag öppna den.
Jag hör hur hon svär nåt och att hon antagligen klär på sig nåt.
Jag tar upp min mobil och ringer Macke.
Signalen går inte fram.-Angelicas perspektiv-
Jag öppnar garderoben och försöker hitta nåt bra. Jag tar på mig underkläder, svart magtröja och vita shots och sätter upp håret i en hög tofs.[fins på kapitel bilden om du vill se vad hon tar på sig☝🏼️.]
Inte mitt kläd val men jag kan inte rymma naken.
Jag gick ut genom dörren och sen försökte jag hitta en ut gång från huset. Jag kom till nåt vardagsrum med öppna glas dörrar. Jag kunde i te gå ut där men det märkte jag när jag redan var ute. Det var en massa killar där ut snabbt sprang jag genom huset och försökte hitta dörren ut.
När jag äntligen hitta den hörde jag hur en kille kom springandes efter mig och jag öppna dörren och med ett försök av att rymma han jag bara 20meter inan killen tog tag i min midja och han dra mig mot han.
Han har ett stort flin på läpparna och tar tag i mig för att bära mig jag börjat sparka med benen me en gång och skrika.
När vi kommer mot dörren tog jag mina på var sin sida och blockera dörren.
Då kommer nån mot mig och säger.Hej, ja jag vet att jag gör korta kapitel men jag kom prisis till ett spelande moment. Så ja lämna en kommentar och glöm inte att berätta för vänner om ni gillar boken så många mer kan uppleva mina böcker. ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
MITT JÄVLA SOMMARLOV
Novela JuvenilAngelica har nu tagit studenten och börjar på sitt sommarlov. Hon har planerat allt som ska hända. Tills hon blir kidnappad och sexuellt utnyttjad. Hon tappar kontakten med om världen och alla hon nånsin känt, men det värsta är att hon får känslo...