Kidnappad

186 1 0
                                    

-Zec perspektiv-
Ooh jävlar hon är så sexig. Jag måste fan ha den bruden. Tänkte jag för mig skälv. Jag ser hur hon och hennes kompis kramar varandra och säger hejdå.

- Ej killar jag drar du sa jag till dem.
- okej Zec sa dom och gick i väg mot Angelica.
Jag visste vad hon heter efter som jag försökte ragga upp henne på den där fästen.
Jag går med snabba steg efter henne och ser att hon tar bussen. Jag betalar och Säter mig på bussen mee. Jag vänster tills hon går av och går av vid nästa hållplats. Tur att den andra hållplatsen bara ligger 100 meter bort. Jag springer mot lägenheterna där hon antagligen bor. Sen väntar jag tills hon gått upp  i huset. Jag sätter mig utanför en dör där det står hennes namn på brevinkastet. Jag väntar tills klockan var 22:45.

-hej du kan du komma med bilen sa jag i telefonen till en av grabbarna.
-ja jo visst syns om  10. Sa han och la på.
Jag öppna dörren och letar efter upp Angelicas rum. När jag har hittar rummet efter 5 min, tar jag tag i en burk jag hade i fickan och la tog upp ett sön piller och sen la jag pulver i hennes glas som stod på nattygsbordet.
Jag fick henne och drick och sen var det bara och vänta.

-10minuter senare-
Jag lyfter upp henne ur sängen, hon har så jävla sexigt ansikte. Jag går ner till bilen och lägger henne i bilen samtidigt som jag tar silvertejp runt mun,handled och fotled.
Jag stänger dörren och hoppar i där fram i bilen och börjar köra mot en stuga i skogen där jag har varigt förut.

-Angelicas perspektiv -

Jag vaknar av att jag smäller i huvudet. Jag märker snabbt att jag ligger i ett baksäte i en bil. Jag försöker sätta mig upp men känner att jag är fast bunden med nåt och att jag har tejp för munnen. Jag känner hur bilen saktar in och att nån hoppar ut ur bilen. Jag hör hur bildörr öppnas till mig och jag låsas att sova för att jag vill inte ha uppmärksamhet. Någon bär mig och sätter mig i en annan bil jag ser hur bilen ser ut och det är en svart gul Ferrari. Personen sätter mig i fram setet och jag fortsätter att
blunda. Bilen kör i väg och efter 30 min åkrar jag inte att ha ögonen stängda. Jag öppnar dem. Jag så att jag inte fått några mer kläder på mig en vad jag hade på mig när jag somna alltså bh:n och trosorna.
Jag titta inte på personen som körde utan ut genom mitt fönster. Jag börja syna ett stort hus med en hög mur.

-Zec perspektiv -

Jag visste att hon bar vaken men ville inte säga nåt. När vi kom fram till huset så gick jag ur bilen och såg att hon blunda antagligen av rädsla.
Jag bär henne in till huset och läger henne i ett stort rum.
Jag låste dörren sen och gick ner till grabbarna dom log vid poolen.
-jävlar va snygg hon är sa jag till Macke
-ja jag såg hon
-nu ska jag bara få hon och göra som jag vill.
-om hon är som den andra tjejen, äää Malin ? Så kommer det bli lät. Det är ju bara och ge henne några smällar sen prata hon. Sa Macke
- sant.
Jag hörde ett duns från över våningen och gick mot trappan för att kola så inget har hänt.
Jag öppnar Angelicas dörr och ser att det är tomt. Jag går me snabba steg till badrummet i hennes rum dörren är låst.

Hej hoppas ni gillar kapitlet och kommentera om ni vill att nåt speciellt ska hända. Kan inte dok göra exakt som ni skriver men en version av det.

MITT JÄVLA SOMMARLOV Donde viven las historias. Descúbrelo ahora