27 глава.

502 43 0
                                    

*гледна точка на Алекс*
След разходката ми с Ема и кучето й се прибрах.Беше хубаво.В момента бях на дивана с телефона в ръка чудех се дали да звънна на Мелани.Ами ако тя ми се сърди?Какво ли прави сега?Ще пробвам да й звънна.Написах номера й и натистах зелената слушалка.Сега остава да чакам да ми вдигне.Минаха около 5 минути и тя не ми вдигна.Затворих й.Хвърлих телефона си настрана и взех една възглавница.Зарових главата си в нея и извиках.Махнах я от лицето ми.Станах и тръгнах  към кухнята.
*гледна точка на Мелани*
Докато плувах в басейна чух как Луи извиква.
-Найл и Мелани седят на дърво и се цулуват-Лу викаше.
Извъртях очи и започнах да плувам бързо към момчетата.Тогава Найл проговори.
-Държиш се като 5 годишно лапе Лу спри няма нищо такова-Найл му каза като се засмя.
Стана ми тъжно след като го каза.Мисля,че харесвам Найл.Доплувах до тях и те ме видяха като бяха ухилени.
-Какво става момчета?-попитах ги като отидох до Хаз и погледнах Найл
Найл ни погледна много странно.Всякъш с поглед казваше на Хари "стой далеч от нея тя е моя".Исках да го подразня за да видя какво ще направи Найл.Затова се сгуших в Хаз и той ме гушна.Хари ми стана като по-голям брат.Погледнах Хари и той мен.Той ми се усмихна и аз на него също.Погледнах към Найл а той....

Ето ви нова глава❤❤❤

One message can change your lifeWhere stories live. Discover now