19 глава.

615 53 0
                                    

*гледна точка на Мелани*
-Ами не мисля,че е добра идея да я взема-казах аз най-накрая и се почешах зад врата
-Защо не?Нали ни е фен?-Найл ме гледаше в очите.
Хайде измисли си някаква лъжа Мелани.Повтарях си наум.
-Друг път Найл нека да тръгнем?-казах и повдигнах вежда
-Добре хайде нищо не хапнахме-той каза и стана от стола като ме изчака.
Станах и аз и тръгнахме към изхода на Нандос,но преди да излезем видях нещо което не исках да виждам поне днес или докато не премисля тази случка.Видях я.
*гледна точка на Алекс*
Бях тръгнала към парка,но реших първо да хапна и тръгнах към Нандос.Вървях около половин час и стигнах,но преди това я видях тъкмо излизаше с Найл?Щях да се разпищя щом го видях,но усетих малко ревност в мен.Всякъш исках да убия някой.Гледах я как се усмихва на Найл.Да не би да ревнувам Мелани или пък Найл въпреки,че не го познавах лично.Не трябва да ги виждам поне докато си събера мислите и помисля трезво.Разтърсих главата си и пак поглегднах към тях.Тя ме гледаше,но когато видя,че погледнах нея си отмести погледа.Каква късметлийка е само.Натъжих се и погледнах надолу като влязох в Нандос.Те си тръгнаха.За пръв път не си казахме и думичка.Това е нормално при така случка нали?

One message can change your lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora