*гледна точка на Алекс*
Да така е-казах на Хаз
Говорихме си цял ден и се гушкахме.Деня беше прекрасен.
....
*вечерта*
*гледна точка на Мелани*
Вече беше време за купона.Слязох долу при другите и отидох при Найлър.Той ме видя и ме гушна като ме целуна.Отвърнах му нежно.Музиката беше на макс.Огледах се и видях,че Луи и Лиам пият и си говорят.Видях и Хари и Алекс да си говорят и гушкат.Бяха сладки.
-Ей сладкиш искаш ли нещо за пиене?-Найл ме попита като се провиква
Погледнах го и кимнах в отговор.Найлър тръгна към кухнята.
*гледна точка на Луи*
С Лиам изпихме няколко бутилки а купона едва започваше.Главата ми вече е замяна.
-Ей брат -казах на Лиам
-Кво?-Лиам се засмя като отпиваше от бутилката си
-Айде да се състезаваме с шотове?-повдигнах вежда
-Дадено,отивам да донеса-каза Лиам смеейки се
Той тръгна към кухнята като се клатушкаше леко напред и назад.Гледах го докато не ми се изгуби от поглед.
*гледна точка на Хаз*
С Алекс бяхме в кухнята и си говорихме като отвреме навреме си отпиваме от чашата с алкохол.Целунах Алекс нежно и тя ми отвърна.Задълбочих целувката,но някой се изкашля като се засмя.Отдръпнахме се един от друг и погледнахме към човека който ни прекръсна.Ах този Лиам ще го убия.
-По полека пич -Лиам каза смеейки се и взе от масата всички шотове
Шотовете бяха около 30-40 наброй.Леле това момче е лудо.
-Пич пиян си ,и това ли ще изпиеш?-казах му
-Не брат ще се сътезавам с Луи-Лиам се ухили и тръгна към Луи с шотовете.Погледнах към принцесата ми а тя се смееше.
*гледна точка на Лиам*
Стигнах до Луи а той ме погледна и се засмя.Оставих шотовете на масата и няколко чашки.Напълних чашките всички до горе а те бяха 10 наброй.Погледнах към Луи,а той вече беше до мен.
-Е печелилия какво ще получи?-попитах Луи ухилен
И двамата бяхме вече замяни и не знаехме какво говорим.
-Ще ти бъда слуга 1 седмица-каза Лу
-Загубилия трябва да целуне другия страстно-казах му
Той кимна и започнахме да се състезаваме.А по едно време...Хей,хей хора ето ви нова глава.За ревани е по -дълга.Надявам се да ви хареса.Е до скоро❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
One message can change your life
RomanceКакто всяка сутрин станах рано,обърнах се към нощното ми шкафче и си взех телефона.Първото нещо което да проверя беше дали той ми е писал.Чудите се кой беше той?Това беше едно момче от интернет.Пишем си от 2 години но още не сме се виждали.Само ми к...