38 глава

417 30 2
                                    

*гледна точка на Найл*
С Мелани отидохме на дивана и седнахме.Взех нежно ръцете й като ги преплетох и я погледнах в очите,тя мен също.
-Мелани ще бъдеш ли моето момиче?Само и единствено мое?-гледах я в очите
Тя се усмихна широко и кимна.
-Да Найл,ще бъда твоето момиче.Само и единствено твое.
След като чух това се усмихнах още по-широко.Станах от дивана вдигнах Мелани като я завъртях леко.Тя се засмя сладко,като обви ръцете си около врата ми и крака си около кръста ми.Хванах я здравж така,че да не я изпусна.Погледнах я в очите и я целунах нежно.Тя ми отвърна нежно също като след това ми се усмихна широко.Гушнах я и тя мен също.
*гледна точка на Мелани*
О боже,о боже той ми предложи.В момента летя от щастие.Найл ме целуна пак и аз естествено му отвърнах.Целуваката отново беше нежна и кратка.Когато целувам,тези пепердку в стомаха ми си появяват.Сега се усмихвахме един на друг.
-Е принцесо искаш ли да отидем при другите?-той ме попита с усмивка
-Не,искам да си те гушкам-измърморих леко в отговор и го гушнах силно като сложих главата си в врата му
Той се засмя леко и кимна.
-Тогава отиваме в стаята ми -прошепна в ухото ми
Кимнах в съгласие и той почна да върви към стълбите като ме държеше.След 5 минути бяхме в неговата стая.Аз почти бях заспала.Той ме постави внимателно на леглото и легна до мен,като ме гушна.Сгуших се още повече в него и затворих очи.Усетих как Найл ме целуна нежно по главата и ни завива.Заспах щастлива в прегръдките му.А той..

*****
Хей,хей хора.Ето ви още една нова глава.Мисля след още няколко глави да я завърша.До скоро💖💖💖💖

One message can change your lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz