43 глава

319 32 3
                                    

*гледна точка на Найл*
На вратата се позвъння.Това е храната ми.Бях поръчал толкова много храна,че й сам щях да я изяда.
-Аз ще отворя -каза Алекс
Алекс,Мелани и Аз тръгнахме след нея.Другите момчета бяха на дивана и гледаха нещо.Стигнахме до вратата и Алекс я отвори.Пред нас беше някакво момче с храната ми.Ухилих се и потърках ръцете си,като взех всичко.Бях поръчал 10 вида сандвича абе малко са,5 порции картофки,10-15 вида пица.Погледнах към останалите,а те ме гледаха с отворена уста.
-Какво?-попитах ги
-Найл как можа да поръчаш всичко това?-Луи извика и размаха с ръце
Аз повдигнах рамене оставих ги в кухнята и отидох да платя на разносвача.
-Найлър ще ядем и ние не само ти-Мелани каза
-Добре де любов и вие -нацупих се и я погледнах
Тя се ухили и дойде до мен като ме целуна.Придърпах я към мен и отвърнах на целувката й,като я гушнах.
-Хайде да ядем-Хаз извика
*гледна точка на Хари*
-Хайде да ядем-извиках им
Всички се насъбрахме около масата където беше поставена храната.Мелани и Алекс извадиха три кутий пици и ги отвориха.Всички си взеха по едно парче.Тъкмо тръгнах да взимам едно парче и усетих някоя ръка да взима същото.Погледнах към човека с ръката,а то бе Алекс.Тя ме погледна също и се изчерви леко.
-Извиняваа вземи го-каза тя с червени бузки
Тя е толкова сладка.Усмихнах й се като показах тръпчинките си.
-Не,вземи ти това парче.Аз ще си взема друго-Казах и като се засмях
Гледах я и тя кимна с още червени бузи.Тя взе парчето и започна да го яде,а аз взех друго.Гледах я докато ядох.А тя..

****
Хей,хей хора.Ето ви нова глава.Малко е по-дълга.Надявам се да ви хареса.Е до скоро.💖💖💖💖

One message can change your lifeWhere stories live. Discover now