Három hónapja pontot tettünk több mint száz gyerek szenvedésének végére. Három hónapja buktattuk le a nevelőnőket, akik oly sok megbocsáthatatlan dolgot tettek.
Azóta sokminden változott. A legelső, hogy milliónyi átsírt éjszaka után az árvaházban, megtaláltam a családom. Amber és Johnny úgy bánik velem, mintha a tulajdon lányuk lennék, már-már meg sem érdemlem őket.
Két hónapja, mindenki nagy bánatára, Alice úgy döntött, hogy kilép a bandából. Azóta én járok velük fellépésekre, mint az új frontember... vagyis frontasszony. Imádom a munkám, mindig is énekesnő szerettem volna lenni, az álmom pedig végre valóra vált.
Egy hete sincs, hogy az ikrek írtak nekem, egyenesen Párizsból. A levélben gratuláltak a sikerekhez a Hollywood Vampires élén, majd leírták, hogy az egyház segítségével megtalálták a nagyszüleiket, akik könnyezve fogadták rég elveszett unokáikat. Juliette jegyben jár valakivel, már az esküvőt tervezik, míg Janice egyéves afrikai körútra indul, teljesen egyedül.
Tegnap Rachel nálunk járt. Még mindig nem tudja elhinni, hogy Johnny Depp lánya lettem. Olyan kis szerény volt ebédkor, azt sem tudta, mit kérdezzen tőle csodálatában. Minden filmjét látta már, nem is egyszer, amiben persze én voltam a bűntársa és kísértője, pontosabban én vettem rá minden alkalommal egy- egy film megnézésére.
Amber új filmje hatalmas sikert aratott, reméljük megnyer majd vele egy- két neves díjátadót.
Johnny a való életben nem olyan, mint a filmvásznon. Halálra neveted magad a véletlen arckifejezésein és a megunhatatlan szőke nős viccein, amiken Amber napi szinten kiakad. Múltkor éppen a közös filmüket, a Rumnaplót mutatták a TV- ben, amivel addig idegesítettem Johnny-t, hogy muszály volt leülniük velem és megnézzék. Vicces, mikor valaki olyan lop a popcornodból, akiről pár éve azt hitted, sosem találkozol majd vele, most pedig itt ül veled, a kanapén és kunyerálja a kaját.
Ami pedig a kis Claudiát illeti, három nappal az ítélet után egy külföldi házaspár örökbe fogadta. Minden este beszélgetünk Skype- on keresztül. Múlt héten volt a születésnapja, amire egy három napos, családi vidámpark belépőt küldtem neki, aminek nagyon örült.
Csodálatos dolog valóra váltani az álmainkat, de a legcsodálatosabb érzés az, mikor egy kis dologgal valóra váltjuk mások lehetetlennek tűnő álmait. Ez pedig, egy Istentől való ajándék.