Capitolul 7

84 14 7
                                    


Prietenii săraci sau cu probleme mintale/ handicapuri

Mulți oameni atunci când văd un om sărac sau cu o atitudine mai "anormală" , se feresc de ei.
Sincer , după mine acei oameni sunt nişte făcături , aka adevărații oameni fără suflet (nu după cum spun normali că cei fără suflet sunt criminali).
Copii sau adulții săraci nu sunt neapărat nişte vagabonzi care ceresc , iar dacă sunt ar trebui să ne punem în locul lor , nu cred că un rahat cu moțul mai mare şi mai rotunjit s-a gândit cum este să stai pe străzi şi să cerşeşti şi când nu aduci nimic acasă eşti bătut sau nu ai ce mânca , iar în cazul adulților să nu ai ce să-i pui pe masă copilului.
În cazul copiilor sau adulților cu probleme mentale şi/sau cu handicapuri ar trebui ca toți să înțeleagă că sunt oamenii ca şi noi şi ar trebui să îi tratăm ca atare.Eu am întărit o doamnă care avea depresie şi era bipolară (maniaco-depresivă) şi m-am împrietenit cu dumneaei fără să o judec.

Am simțit nevoia să scriu acest capitol deoarece prea mulți oameni se cred tari şi mari(pe când sunt doar nişte idioți) şi critică fără să judece.Sincer , dacă mai văd un "şmecher" care nici nu ştie cât face 1+1 că se i-a de un om , mă duc până acasă , i-au o tigaie şi îi dau una în cap când îl mai văd.

Lucruri care trebuie neapărat le ştii despre prietenii tăiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum