„Severusi prosím ” škemral zoufalým hlasem muž klečící před profesorem lektvarů .
„Postarej se o ní , výchovej ji . Se mnou by byla ve velkém nebezpečí a její matka .. ta je kapitola sama o sobě .” postavil se a druhému muži vložil do náručí svoji dceru . „A proč ji prostě nestrčíš před dveře nějakým mudlům?” pronesl jedovatě ve snaze zakrýt potěšení z toho , že si jeho přítel vybral za opatrovníka své dcery právě jeho . Nakonec tedy podal muži ruku , ten ji přijmul a kouzlem spečetil neporušitelný slib .
„Udělej cokoliv jen jí zaruč lepší budoucnost ” brunet se se slzami v očích otočil a opustil sklepení Bradavic .
Černovlasý muž si povzdech
„To jsme se teda dopracovali . ” promluvil k holčičce , která ho zvědavě pozorovala párem hnědých očí . Severus s poměrně milým výrazem vyrazil za profesorem Brumbálem .-------------------------------------------------
Uběhl týden . Severus skoro nespal a jeho hodiny byly teror. Ač si to nechtěl přiznat , děvčátko jenž ho budilo pláčem mu přirostlo k srdci.
Dnes mu ji měli vzít a dát do mudlovské rodiny .Za jedenáct let ji tu bude mít znovu , o tom nepochyboval , jelikož její magie byla i přes to že je dítě velmi silná.
Ticho narušil pláč , ozývající se z postýlky v rohu místnosti .
Zvedl se , rychlými kroky přešel k postýlce a děvčátko vytáhl ven . Přivinul ji k sobě a láskyplně ji hladil po hlavičce . Nevšiml si právě příchozího Brumbála , jenž ho s otevřenou pusou pozoroval . Byl překvapen , že je to právě Severus kdo k holčičce tolik přilnul . „Už je čas ” narušil ticho a holčičku vzal na svoje ruce .„Bude to pro ni to nejlepší?”
zeptal se Snape.
„Myslím že ano . Nesmutněte , těch jedenáct let uteče rychle . ”
usmál se Brumbál . Věnoval muži povzbudivý pohled a odešel . Byl si jist že na tváři svého zaměstnance zahlédl slzy , lesknoucí se ve svitu měsíce .-------------------------------------------------
Už to nevydržel . Následoval intuici , která mu říkala ,že Hermiona je v nebezpečí .
Vyšel za hranice Bradavic a přemístil se do světa mudlů .
Dopadl kousek od domu jeho malé svěřenky . V domě byla tma , z jednoho pokoje vycházelo světlo .Vzal za kliku, bylo odemčeno a jeho přepadl neuvěřitelný strach o šestiletou holčičku . V domě bylo ticho , které přerušovaly slabé vzlyky . Muž opatrně vycházel schody , nikde se nenacházely cákance krve a jemu se ulevilo. Vešel do osvětleného pokoje s napřaženou hůlkou .
„Mami , maminko ” šeptalo děvčátko , hladící hnědovlasou ženu po hlavě . Ona i muž ležící opodál měli otevřené oči s prázdným výrazem .
„Áááá ” rozezněl se domem křik holčičky , která si všimla černovlasého muže . „Klid já ti neublížím ” pohladil ji po vlasech a zvednul do náručí .
Několika rychlými pohyby jí zabalil potřebné věci a přemístil se zpátky k hradu .
Holčička se vzpamatovávala z chvilkového šoku a muž už s ní kráčel k majestátnímu hradu .
Školní rok byl již v plném proudu a on byl obezřetný , protože si nechtěl zničit pověst zlého profesora .-------------------------------------------------
Nechat / smazat ?
Nový příběh . Zbožňuji Dramione ship a kedže už mám přečtené všechny Dramione příběhy , rozhodla jsem se jeden napsat .
! Omlouvám se za svoji poslovenštěnou češtinu , ale už jsem si navykla slovenštinu běžně používat :)
ČTEŠ
Malfoyova Princezna /Dramione
Fanfiction„Nikdy to není temno , vždy je to jen nedostatek světla " _____________________________________ Cover by @brunhildka