O týden později
Hermiona
Týden s Dracem utekl rychlostí blesku a my se prvního září chystali do Bradavic . Od mého prvního dne tady , jsme s Dracem spávali na jedné posteli . Společně s jeho matkou jsme se přemístili na King Cross . Prošli jsme zdí a objevili se na nástupišti 9 a 3/4.
Velký červený vlak zahoukal a hodiny odbily za deset minut jedenáct . Začalo zdlouhavé loučení . Protože jsem tu neměla rodiče , jen jsem stála vedle Draca a Cissy . Najednou mě někdo vtáhl do objetí .
„Užijte si to a dej na Draca pozor " zašeptala mi do ucha a postrčila nás směrem k vlaku . Draco se okamžitě usadil , jenže jeho kupé bylo už plné. Uklidnila jsem ho a vydala se hledat nějaké jiné kupé .
V jednom seděl černovlasý chlapec a zrzek .
„Ahoj , můžu si přisednout ?"
„Ne !" odvětil s nenávistným pohledem ten zrzek .
„Tak ahoj " se sladkým úsměvem jsem jim zamávala a odešla .Harry
Seděli jsme v tichosti a cpali se sladkostmi . S Ronem byla celkem legrace .
„Ahoj , můžu si přisednout ? " ozvala se od dveří malá brunetka . Už jsem měl na jazyku odpověď , ale ozval se Ron . „Ne ! " Ta holka se jen sladce usmála „Tak ahoj " odvětila a odešla .
„Proč jsi ji vyhodil ?" zeptal jsem se ho s mírně naštvaným výrazem .
„Blázníš ? Baví se s Malfoyem."
Sice jsem netušil kdo je Malfoy, ale rozhodl jsem se to neřešit .
Po zbytek cesty jsem jen tiše seděl a koukal z okna .„Hůůů " probral mě že snění zvuk , který vydával vlak . Oznamoval nám že přijíždíme do Prasinek . Popadl jsem sovu a hned jak vlak zastavil jsem vyběhl ven . Pohledem jsem našel tu holku z vlaku. Vesele se bavila s nějakou holkou . Kousek od nich stál blonďák , jako úplně doslova , jeho blonďaté vlasy zářily světlou barvou . Se zájmem brunetku pozoroval . Všichni jsme se vydali k Hagridovi . „Ahoj Hagride " pozdravil jsem „Ahoj Harry ." odzdravil mi a věnoval se ostatním .
„Já jsem Rubeus Hagrid ,hajnej a klíčník v Bradavicích . My teď spolu pojedem na těhle loďkách. Posedejte si po čtyrech . " spolu s Ronem jsme se vydali k jedné loďce .
Po chvíli se k nám přidali další dva . Vzhlédl jsem a zahlédl tu holku z vlaku . Vedle ní seděl blonďák a Ron ho propaloval pohledem . „Hermiona " natáhla k nám ruku . „Harry " s úsměvem jsem ji přijal . Její reakce mě překvapila . Jen pohlédla na blonďáka a on jemně kývl . Tipl bych , že jsou sourozenci . „A ty jsi kdo ? " ukázal jsem na něj , když jsme vystoupili a stáli na břehu Černého jezera . „Draco , Draco Malfoy . A rád bych ti ukázal s kým stojí za to se bavit " ukázal na Rona .
„Obnošený hábit , hůlka ... "
Nestihl to doříct . Přišla k němu Hermiona .
„Nech ho ty idiote ! Nemá cenu se zahazovat s někým takovým. " prohodila směrem ke mě a popadla ho za košili a táhla pryč . „Nech mě Harver!" křikl po ní Malfoy .To jméno jsem někde slyšel. Hermioninu reakci nepředpovídal asi ani sám Malfoy . Razmáchla se a vrazila mu facku . Ublíženě se na ní podíval a sklesle nás následoval do Velké Síně .Pozoroval jsem Hermionu i po příchodu do Velké síně .
Rozhlédla se po učitelském sboru a pohled nasměrovala na černovlasého profesora .
Počkala až se podívá jejím směrem a usmála se na něj .
K mému překvapení jí úsměv opětoval . Ten muž mi nebyl sympatický , už jen pro to jak mě propaloval pohledem .
Ta holka se na mě dívala opovržlivým pohledem . Zajímalo by mě kde skončí .Nervózně jsme postávali a čekali až klobouk dozpívá .
Ihned jak dozpíval ozvala se profesorka McGonnagallová .
„A teď zařazování . Přečtu vaše jméno a vy si půjdete sednout sem . " ukázala na stoličku .Říkala jména , která jsem neposlouchal . Klobouk střídavě vykřikoval koleje a já čekal až zazní moje jméno .
„Grangerová Hermiona "
Zpozorněl jsem a pozoroval dívku , mátožně se ploužící ke klobouku . Usadila se , klobouk s ní vedl dlouhý rozhovor a po několika minutách vykřikl
ZMIJOZEL
Hermiona
Když mě klobouk zařadil do Zmijozelu , pohlédla jsem na Pottera . Na jeho tváři seděl překvapený výraz a já se jen zlomyslně ušklíbla. Přela jsem ke Zmijozelskému stolu .
Usadila jsem se ke kraji , místo vedle mě bylo volné a já předpokládala že si tam sedne Draco . Čekání na to než Draco přijde na řadu bylo zdlouhavé.
„Ahoj , jsem Pansy , ty? " usmála se na mě černovláska vedle mě „Hermiona "
Učitelka vykřikla „Draco Malfoy " . Bloňďáček se sebejistým úsměvem usedl na stoličku a než se klobouk dotkl jeho hlavy , vykřiklZMIJOZEL
Draco se hned vydal ke mě . Postavila jsem se a tuze ho objala . Usmál se a sedl vedle mě . Naproti si sedl snědý brunet . Blaise . Začali jsme si všichni povídat a nakonec si Pansy sedla vedle něj .
Po vydatné večeři jsme se za prefekty vydali do Zmijozelské koleje . Na dveřích byla cedulka
Pansy Parkinson
Hermiona Granger
Marianne Larson
Sarah Connor
Vešli jsme s Pans do pokoje .
U jedné z postelí stála malá blondýnka s černýma očima .
Vedle ní stála holka s růžovo červenými vlasy a modrýma očima .„Jsem Marianne " představila se blondýnka
„A já Sarah " řekla růžovovláska .
„Hermiona " Pansy ""Vy se bavíte s Malfoyem a Zabinim ?"
zeptaly se
"A co má být ? Pokud vím , takové zázraky jako Potter to nejsou " odvětila jdem bez zájmu------------------------------------------------
Ahojtee !!
Další kapitola ❤
Děkuji za všechny votes a tak ❤
ČTEŠ
Malfoyova Princezna /Dramione
Fanfiction„Nikdy to není temno , vždy je to jen nedostatek světla " _____________________________________ Cover by @brunhildka