8.kapitola

1.1K 77 16
                                    


Malfoy Manor 17.8

Nad velkou , zažloutlou knihou seděla dívka . Vlasy jí padaly přes obličej a částečně zakrývaly znepokojený výraz . „Draco , Draco !” zvedla hnědé oči od knihy a pohlédla na blonďatého chlapce kousek od ní .
Věnoval jí tázavý pohled a zase sklopil oči ke knize . „Pojď sem ”  poklepala na místo vedle sebe a počkala až si sedne vedle ní.  Usadil se a zvědavě pozoroval jak zaujatě přejíždí prstem po stránce knihy . Nebyla to kniha o černé magii nebo lektvarech , jako ty které četla běžně . Tahle byla o rodokmenech . „Podívej !” ukázala na malou podobiznu sebe . Přejela rukou po zlaté čáře směřující k její matce a pousmála se . „Emma Harver ” Draca píchlo v hrudi . Ona však hledala svého otce a neuvědomovala si co způsobila dívce , která stála opodál za zďí , nebo chlapci , který seděl vedle ní . Když ho našla , spokojeně se usmála . Pak se ale zamračila a poklepala prstem na podobenku . „Tohle je můj otec . T.. dál to nepřečtu . Draco , nevíš kdo to je?”
Ne nikdy jsem ho neviděl . Kdo že je tvá matka ? ”
„Emma Harver ” odvětila klidně.
„Tak doufejme že nejsi i povahově po ní ” zašeptal Draco
Hele tady je Hermiona . Já , my jsme sestry ” vyhrkla a prudce se postavila .
Nesmíš jí to říct !” vyhrkla Draco a opřel se jí rukou o rameno.
„Proč?” vzdorovitě mu pohlédla do očí , ze kterých sršely blesky .
„Zničilo by ji to ! Její , vaše matka se ji v prvním ročníku pokusila zabít ! Nedělej to , ne teď !”
Dívka jen zmateně přikývla a otočila se . O tomhle se Draco ani Hermiona nezmiňovali .
„Lauro ” zašeptal skoro zoufale Draco.
„Draco?” otočila se a narazila do jeho hrudi . Prudce ho objala a políbila .






Hermiona

Stát tam , nehnutě poslouchat mě mučilo. Nesměli se dozvědět že to vím . Naše podobnost není čistě náhodná , jsme sestry s jiným otcem a šílenou matkou .

Vešla jsem do prostorné jídelny , přichystané k obědu . Draco něco Lauře šeptal do ucha a ona se hloupě chichotala .
„Nedělej to Lauro , nesluší ti to ” okřikla jsem ji s předstíraným smíchem a usedla naproti nim.
„Co jste celé dopoledne dělali?” zeptala jsem se i když už jsem odpověď znala .
„Byli jsme v knihovně a ” nedořekl to , Laura ho kopla do nohy a on jí věnoval ublížený pohled.
Do jídelny vešla Narcissa v závěsu s Luciusem .„Ahoj Cissy , Luciusi ” usmála jsem se na ně a vyčkávala na své jídlo. 
„Draco , dnes večer budete doma sami , jdeme na ples čistokrevných a vy jste na to moc malí ” oznámila Narcissa a začala se věnovat jídlu .


Večer

Malfoyovi už odešli a já ležela zahrabaná v peřinách s knihou .
Potřebovala jsem na záchod , ale nechtělo se mi vylézat .
Po chvíli jsem spustila nohy na zem a přešla ke dveřím . Vyšla jsem chodbou  , okolo Dracova pokoje .
„Draco nech toho ” pištěla Laura .
„Tak už mlč !” ozval se hrubě Dracův hlas .
Škvírou jsem nahlédla do pokoje .
Dokážu tě umlčet ” zasmál se Draco a hladově se jí přitiskl na rty . Dech se mi zadrhl a do očí vhrkly slzy. Spadla jsem na dveře , které se otevřely a já vletěla do pokoje. „Hermiono ?” ozval se Draco a chtěl mluvit dál , jenže já utekla . Chovala jsem se jako Mrzimor.  Ustrašeně . Zmijozel se nebojí !
















AHOOOJ

JSEM ZPĚT S NOVOU KAPITOLOU.
DOUFÁM ŽE SE LÍBILA
DĚKUJI ZA VŠECHNY READS A VOTE .

Pokud se vám příběh líbí , budu ráda za komentáře a vote .

Malfoyova Princezna /DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat