Hermiona
Stále bolavou nohu jsem opatrně posunovala po schodech. Tak ráda bych utíkala , ale běh na těchto schodech naposledy nedopadl moc dobře .
Flashback
Utíkala jsem ze schodů vedoucích ke kabinetu Severuse . Za sebou jsem uslyšela hlasitý dupot , ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Uslyšela jsem
„Pozór ! " ale to už jsem letěla vzduchem a přistála na tvrdé , chladné zemi . Uviděla jsem černé vlasy , ale po chvíli jsem se začala propadat do temnoty.End of Flashback
Co vím tak Severus byl hodně naštvaný. Po tom co jsem týden ležela v Nemocničním křídle si pan Potter vysloužil měsíční trest a teď ho asi čeká další . Pan profesor nebyl dvakrát nadšený když se dozvěděl , že Draco je v bezvědomí a vinou Pottera . Severus je muž mnoha tváří a i když Pottera nesnáším , bála jsem se že mu něco udělá .
Když jsem se konečně došourala do chodby , s povzdechem jsem zjistil že mi zbývá už asi jen pět minut do večerky . Rychlostí šneka jsem se vydala ke dveřím .
Stiskla jsem kliku a k mému štěstí povolila a dveře se bez jakýchkoliv zvuků otevřely .
Štěstí mi ale nepřálo , protože jsem se hned po vstupu s někým srazila .
„Co tu děláte slečno Granger ? Něco v nepořádku ? " ozvalo se nademnou . Nezmohla jsem se na odpověď . Všimla jsem si Draca , bezmocně ležícího na jednom z lůžek . Snažila jsem se zastavit příval slz , ale pár neposlušných steklo po mé tváři. Překonala jsem těch pár metrů během vteřiny a objala jeho bezvládné tělo .
„Co mu je? " zeptala jsem se se značnou nedůvěrou v hlase .
„Silný otřes mozku , je 70 %ní šance že se probere "
Škytavě jsem se rozzvlykala .
Seděla jsem na stoličce s hlavou položenou na jeho hrudi a plakala .
„Slečno ? Jste v pořádku ? " narušila ticho madam Pomfreyová .
„Vypadá tak ?" ozval se ledový hlas a mé tělo objaly ruce . Pustila jsem Draca a objala Severuse okolo krku . Posadil si mě na klín a konějšivě houpal .
Brečela jsem mu do ramene .
„Promiň " špitla jsem , když mi došla většina slz a ukázala na jeho rameno .
„To nic " zašeptal a pohladil mě po hlavě . Kdyby tam přišel nějaký profesor , bral by to jako samozřejmost . Všichni profesoři jsou tu na mě zvyklí . Horší by to bylo , kdyby přišel třeba Potter .
Už vidím jak by se do toho s Ronánkem montoval .-------------------------------------------------
Už je to dva týdny . Dva týdny a ze mě se pomalu , ale jistě stává chodící mrtvola . Nejradši bych ani nechodila na vyučování a pořád seděla u Draca , ale to mi většina profesorů zatrhla . Celé dva týdny jsem se neučila . Nevím jestli holka v mém věku může milovat , ale já mám Draca ráda , rozhodně víc než kamaráda.
Nesoustředěné jsem si opisovala poznámky z Přeměňování a ignorovala výklad profesorky McGonagallové .
Tok mých myšlenek narušilo náhlé ticho v místnosti .
Do místnosti vešel Severus a já měla hroznou chuť se mu vrhnout okolo krku . Usmál se na mě a pak se otočil na Minervu
„Minervo omlouvám se za narušení tvé hodiny , ale musel jsem něco vyřídit . " věnoval jí nečitelný pohled a pak se s úsměvem podíval na mě . „Slečno Granger pan Malfoy se pro .. " zbytek věty jsem neslyšela . Vystřelila jsem z místnosti rychlostí jednorožce a mezi dveřmi téměř porazila Severuse . Doběhla jsem ke dveřím nemocničního křídla a vydýchávala se . Pak jsem stiskla kliku . Draco tam seděl na posteli se smutným výrazem v tváři .
Na nic jsem nečekala , rozběhla jsem se k němu . Vlezla jsem si k němu na postel a tuze ho objala .
„Tohle už mi nedělej " bouchla jsem ho do ramene . Dělal že ho to hrozně bolí .
„Budu se snažit " dal mi lehký polibek do vlasů. Lehl se a poklepal na místo vedle sebe .
Lehla jsem si vedle něj a hlavu si položila na jeho hruď .
„Za tu dobu co jsi byl mimo jsem si něco uvědomila " zašeptala jsem a doufala že to neslyšel .
„Já taky . Můžu něco zkusit ? " cítila jsem jeho úsměv . Posadila jsem se na posteli a mírně přikývla . Taky si sedl a jemně mě pohladil po tváři. Chytil mě za bradu a zvedl mi hlavu . Podíval se mi do očí , jakoby se ptal jestli mě může políbit .
Po chvilce se ke mě nahl a spojil naše rty v jedny . Byla to krátká pusa . „Miluji tě " šeptl .
„Já tebe taky " usmála jsem se na něj a chytila ho za ruku .-------------------------------------------------
Nová kapča .
Co na ni povíte ?
Už tu máme Dramione .Omlouvám se že vychází po tak dlouhé době ,ale nebyl čas .
Názory do komentářů❤
Omlouvám se všem co si přečetli tu divnou verzi .
ČTEŠ
Malfoyova Princezna /Dramione
Fanfic„Nikdy to není temno , vždy je to jen nedostatek světla " _____________________________________ Cover by @brunhildka