5 . kapitola

1.6K 94 8
                                    

Draco

Mia ležela na gauči s hlavou položenou na mých nohách . Snape se přehraboval v lahvičkách s lektvary a tiše nadával . Pozoroval jsem Hermioninu matku , která nás poměrně vyděšeně pozorovala . Namyšlený výraz odpadl a v její tváři se usadil starostlivý . "NIkdy jsem ji nechtěla opustit "  zašeptala . Vrhl jsem po ní zvědavý pohled . Jako by ho vycítila , pohlédla na mě . Po tváři se jí kutálela osamocená slza . Na chvíli jsem ji litoval , ale pak se mi vybavila vzpomínka , která všechnu lítost potlačila .

Flashback

Na bránu Manoru se ozvalo zabušení . Položil jsem knihu a vyšel z pokoje . Domem se ozýval klapot podpatků a tlumené hlasy . Když jsem sešel schody , rozhovor jsem slyšel perfektně . Nahlédl jsem do obývacího pokoje a spatřil pro mě neznámou ženu . Měla hnědé kudrnaté vlasy a v šeru našeho domu  jsem rozpoznal světlou pleť . "Luciusi musíš mi pomoct , ty víš kde je , kde ji Snape skrývá . Musíme se jí zbavit , jinak náš pán nikdy nepovstane . " zakřičela na mého otce " Proč tak moc potřebujeme ji ? Jsi vážně tak bezcitná že zabiješ vlastní dítě . Ona ho může zastavit , ale nemůže mu zabránit v povstání . " pohlédl na ni Lucius "Tohle " vytáhla rukáv a ukázala na vybledlé znamení zla " V její přítomnosti mizí ,musíme se jí zbavit dřív než se aktivuje její moc . Moc kterou nás klidně může zabít . " poslední slova křičela " Tohle neudělám . Nezabiji nevinné dítě , kterým Hermiona bez pochyb je . Chceš zabít Hermionu aby si s Laurou nevytvořila pouto , protože společně jsou silnější "                     "Neměl by jsi zapomínat že Laura nastupuje do Krásnohůlek , tudíž se neznají . Když to uděláme letos , žádné pouto nebude " "A ty by jsi neměla zapomínat na to že i když nemají stejného otce , obě dostaly velkou moc od pána zla jejíž součástí je bezhůlková magie . Jejich propojení funguje i bez hůlek . " zamračil se otec a vypochodoval z místnosti . Byl jsem značně otřesen tím co jsem slyšel že jsem ani nevěděl jak jsem se dostal do postele

End of Flashback

" Vždycky jsem chtěla zůstat s Hermionou , ale má minulost mi to nedovolila . Patřila jsem k smrtijedům a ona by byla vystavena příliš velkému nebezpečí "  tvářila se smutně . "Pořád k nim patříte " namítl jsem "Co tím myslíš ? " vypadala zmateně , ale po chvílí jakoby jí začalo docházet že já něco vím . " Víte , vždycky jsem si myslel že můj otec je bezcitný . Možná se chová chladně , ale chtít zabít vlastní dítě " přerušil mě příchod Snapa . Jemně otevřel Hermionina ústa a vlil do nich nějaký lektvar  a pak zase odešel . "Víš toho trochu moc , bude lepší když se zbavím vás obou " pohltil mě strach když začala vytahovat hůlku "Spinkej sladce chlapečku " falešně se zasmála a namířila na mě hůlku  "Avada kedavra " "Protego Maxima" přede mnou se objevil modrý štít , který kledbu pohltil "Expelliarmus" hůlka Hermioniné matky přistála v Snapově ruce . "Tak to by stačilo " prohlásil s ledovým klidem a vykouzlil patrona , kterého se vzkazem poslal Brumbálovi. Vzpamatoval jsem se z původního šoku a pohlédl na Hermionu , která těkala očima mezi mnou a jeji matkou . "Petrificus Totalus " namířila Hermiona ruku na její matku a zmrazila ji . Hermiona zjevně zná všechna kouzla , protože tohle jsme se ještě neučili .  Ozvalo se zaklepání na dveře a dovnitř vstoupil Brumbál .  Zrušil kouzlo "Právě jste si vysloužila jednosměrnou jízdenku do Azkabanu slečno Harver " přívětivě se usmál a chytil ji za ruku "Náš pán povstane , a tu malou mrchu zničí někdo jiný . " zakřičela před tím než ji Brumbál vyvlekl z místnosti .  "Hermiono , Draco ,jste v pořádku ? " "Jen mírně otřesení " zašeptala Hermiona . Objal jsem ji .












Džusák

V první řadě chci poděkovat všem , kteří měli trpělivost a počkali si na novou část . Fakt se omlouvám , ale první půlku prázdnin jsem nebyla doma a neměla WiFi a pak jsem posílala mobil na reklamaci . Rozbil se nám tablet a já nechtěla psát na zasekaném počítači . Dneska jsem si řekla že to překousnu a počítač mi vyšel vstříc , zasekl se jenom dvakrát . Nejméně do konce srpna asi nic nevyjde, ale pak chci začít vydávat pravidelně.

Jinak doufám že se vám kapitola líbila. Já jsem si poprvé nevymýšlela nic předem a jsem celkem dost spokojená , takže tak .

Můžete mi do komentářů napsat co bych měla zlepšit , vaše názory kritiku a tak.

Mimochodem když jsem začínala psát tuhle povídku , říkala jsem si že ji do konce prázdnin dopíšu a pak začnu psát II . část . Moc mi to nevyšlo ale třeba to aspoň do Vánoc stihnu :)

ILY :3

Čauko :)


Malfoyova Princezna /DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat