4.kapitola

1.6K 104 3
                                    

Hermiona

Seděla jsem na chladné zemi
kousek od dveří nemocničního křídla . Čekala jsem na Draca , který měl každou chvíli vyjít ven. Doufala jsem že si pohne , protože Severus mi říkal že u něj máme v osm být a teď je za pět minut osm . Ale , ale mudlovská šmejdka . Co tak sama? To si Malfoy uvědomil že se nemá pakovat s mudlovskými šmejdy. "
Zlomyslně jsem se ušklíbla
Vyslala jsem po něm kouzlo , které mu vlasy obarvilo na růžovo .
Ale Weasley , hraješ si na Barbie ?" poslala jsem mi vzdušný polibek a rozběhla se ke dveřím.
Objala jsem Draca a vtiskla mu pusu na tvář. Uslyšela jsem jeho smích , který se marně snažil tlumit . Otočila jsem se na Weasleyeho . Stál tam s růžovými vlasy , rudým obličejem a pusou dokořán .
Copak ? Ulítly ti včely ? " ušklíbl se Draco . Vzal mě za ruku a šli jsme pryč . Na sobě jsem cítila Weasleyeho pohled .
Ještě musíme za Severusem " zamrmlala jsem když jsme vcházeli do sklepení
Vyrazili jsme směrem Severusův kabinet . Rychle jsem zaklepala .Dále " ozval se ženský hlas .
Vešla jsem dovnitř a zůstala zírat.

Draco

Sledoval jsem Hermionu jak strnule hledí před sebe.
Nakoukl jsem přes její rameno a zůstal zírat . Snape se tam líbal s nějakou ženskou .
Měli by si dát pozor se nesní " šeptl jsem jí do ucha .
Začala se pochichtávat a Snape se na ni zděšeně podíval .
, Ahoj Hermiono ,co potřebuješ ? " zčervenal .
Říkal jsi že mám přijít " nevinně se usmála a chytila mě za ruku .
Aha , málem jsem zapoměl . " prohlábl si rukou vlasy , což nikdy nedělá . Pohlédl na tu ženskou . Někoho jsem v ní viděl.
Hnědé kudrny jí splývaly podél obličeje , měla zelené oči a pár pih .
Tak si sedněte " ukázal Snape na zelená křesla u krbu . Kdo . Je . To ?" odsekávala Hermiona .
Nebuď protivná , mluvíš se vznešenou osobou " zamračila se ta ženská .
Teda takhle se nenaparuje ani Lucius a to je dost namyšlenej " pošeptala mi Mia . Začali jsme se oba smát , Severus nás spražil pohledem ale neumlčel nás .
Emma Harver " její slova umlčely náš smích . Hermiona překvapeně hleděla před sebe .
Co je ? Miono !" zamával jsem jí rukou před obličejem.
Nikdy , opakuji nikdy mi neřekneš Miono ani příjmením , je ti to jasné!? " zamračila se na mě a otočila se směrem k Severusovi.
Proč jsi mi neřekl že se taháš s ?" ublíženě ukázala na brunetu , která ji se zájmem pozorovala . Zjevně netušila proč to Mia tak řeší . Otec byl tvůj přítel . Vychováváš jedenáct let , když nepočítám měsíc u papínka a neřekneš mi že se taháš s mojí matkou ?! " zakřičela na něj . Snape i paní Harver byli vyvedeni z míry z jejího chování, ale na jejím místě , řval bych taky .
Mio" pohladil jsem ji po vlasech ve snaze utišit ji . Vrhla po mě zlostný pohled , po chvíli se ale naklonila a objala mě . Položila mi hlavu na rameno . Jak dlouho ? " zašeptala , ale hlavu měla stále položenou na mém rameni tak jsem to slyšel jen já .
Jak   dlouho  ?"  zakřičela když se odtáhla . Vrhl jsem varovný pohled po Snapovi . Hermiona vypadala že se každou chvílí složí , ale on mé pohledy ignoroval . Skoro rok " řekl s klidem . Milovala jsi někdy tátu?" zašeptala Mia .
Sňatky v čistokrevných rodinách jsou na jiných principech než je láska . O tom by tvoje rodina mohla vyprávět " ukázala směrem ke mě .
Moje matka , alespoň neopustila svoje dítě." vyhrkl jsem .
Pche , ji taky neopustila " sladce a nevinně se usmála.
„A kde jsi " zbytek věty zanikl protože se Hermiona zhroutila na sedadlo .

-----------------------------------------------

Nová kapitola :D

názory do komentářů

Malfoyova Princezna /DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat