Lucas Mosterson opent de kist. Een antieke Remington komt tevoorschijn. Hij steekt er een stuk papier in en begint te typen.
Ichor
Door Lucas MostersonHij stopt. Haalt diep adem. Kijkt naar het papier. Niks komt. Niks.
'Waarom zelfs Ichor?' vraagt hij zichzelf af. 'Waarom die naam?'
Hij zicht en schudt zijn hoofd.
'Het moet Ichor zijn.'
Hij haalt het papier uit de typemachine en legt het keurig naast zichzelf.
Hij neemt een nieuw papier en steekt het in de Remington.
Hij drukt een aantal keer op de enterknop en op de spatie tot hij ergens in het midden van zijn blad zit.Voor Sameus.
De enigste persoon in mijn leven.
Ontnomen door de hebzucht van de mensheid.Hij haalt het blad en steekt een nieuw blad in de machine. Hij haalt diep adem en begint te typen.
Het was het jaar 2167. De wereld was veranderd. Niks zoals de groene jaren. De jaren dat mensen nog op elk continent leefden. De Gouden Stad is het laatste bastion van de mensheid. In september van dat jaar begon dit verhaal. Het verhaal van Sameus Lagrande.
Lucas stopt en sluit zijn ogen. Hij denkt aan de jongen met de naam Sameus. E traan verschijnt in zijn linker oog. Hij veegt de traan weg en staat op.
'Niet vandaag,' zegt hij. Hij staat op en verlaat de kamer. De maan is zichtbaar door de ruit voor het bureau. Hij laat de bureaulamp branden.----------------------------------------------
Heeeeeeeeey! Ik weet het! Ik heb niet zo veel gedaan de laatste tijd en ik heb daar een vrij goed excuus voor maar swat. Ik hoop dat jullie genoten van het eerste deel van Ichor. Ik kreeg het idee om in deze stijl te schrijven nadat ik the Great Gatsby had gezien, wat echt een geweldige film is trouwens, zeker zien. Normaal gezien gaat het volgende deel er snel zijn :)Greetz. Youre favorite gay writer
JE LEEST
Ichor
Science FictionHet is het jaar 2259. De wereld is verandert en de laatste nederzetting van mensen, de Gouden Stad, is alles wat nog leefbaar is. Lucas Mosterson is 18 jarige jongen die hoort bij de elite van de stad, gezegend met een drank dat eeuwig leven kan ge...