Bölüm 5

346 16 4
                                    

Plaja geldik. Cihan Bey -ben arabayı park edeceğim siz geçin.
Ooo bir erkekler vardı bal dök yala yani .bir tanesi bana baktı ve el salladım oda bana salladı ay yerim şebek dedim seslice. Ama o duymadı duymasınıda istemezdim. Kaan - e hadi gelmiyormusun denize ? Diye sordu. +hayır ben güneşlenecem sen yüz. Ohh güneş vücudumu yakıyordu bunu hissedebiliyordum. Buz gibi su ile irkildim. Hay senin ben ne yapıyorsun sen! Diye bağırdım. Kaan malı gelmiş üstüme buzlu su döküyor ya. -Sinir şey ne istiyorsun. Kaan-sıkıldım tek başıma yüzmekten sende gelsene ya.
Tamda bana bunu insanice söyleyebilirdin. Tamam. Deyip denize koştum. Deniz önce buz gibi geldi sonra ısındı Kaan yine itlik peşindeydi. Beni boğmaya çalışıyordu. Sen görürsün. Kaan elini kafama bastırdığında hiç hareket etmedim bi süre böyle oldum kaan - ah hadi ama Ceren şakanın sırası değil. ( e be adam madem şakanın sırası değil neden sen yapıyorsun) tabi bunları iç sesim söylüyordu. Sonra Kaan çevreye bakarken bende ona bakıp kıkırdıyordum :D çok korkmuş belli. Hiç beklemediği bi anda kalkıp haaaaa diye bağırdım. Kaan aniden -ebeni s-sevim. Suyun içinde kovalıyordu beni bende hemen kıyıya koştum. O yakışıklı çocuğun yanına gittim. Merhaba dedim merhaba dedi gülerek oda. Kaan -güle güle dimi ceren.dedi kızgınca. Neyse fotoğraf makinemi çıkartıp etrafı çekiyordum.

Annem-hadi Ceren Kaan gidiyoruz.
Ben tam tamam Anne diyecekken kaan -Biz biraz daha kalacağız eğleniyoruz. Dedi annem onay verdi. Bende -neden ? . Diye sordum. Kaan-seninle vakit geçirmek istiyorum :). Tamam dedi ve baya eğlendik su savaşı yaptık ve Kaan arabasını istedi şoförden. Şoför getirdi bindik Kaan bir yakıt istasyonunda durarak lavaboya gideceğini söyledi. Bende elimle çekmece ile oynarken bir kitap düştü içinden. Merakla açtım hayır hayır bu kitap değil bu defterdi biraz okuduktan sonra anladım günlük olduğunu içinde benim hakkımda tuhaf şeyler yazıyordu.
Merhaba sevgili günlük bugün bizim eve bir kız geldi çok güzel adı Ceren. Onunla tanıştım ve beraber yaşıyoruz. Ben bu satırları okurken aniden Kaan'ın geldiğini gördüm ve günlüğü hemen yerine koydum. Ne demek istemiştiki bunu anlamanın bir yolu var gerisini okumak.

Eve gittik odama çekilip baya bi düşündüm acaba bana aşıkmıydı benden hoşlanıyormuydu peki ya ben ben onu seviyormuyum hemen bir plan yapıp Kaan'ın odasına yöneldim kapıyı çalmayı unutup girdim bu bana ilk geldiğimde telefon konuşmalarını anımsatıyor. Neyse girdim Kaan telefonu ile mesajlaşıyordu, kim o dedim gülerek. -okuldan bir arkadaş dedi. Bana hesap verdi yani bilmiyorum kafam çok karışık ya :/ . Telefonum çaldı arayan ırmaktı. Irmak benim en yakın arkadaşım herşeyimi bilir ama Kaanı ve bu olanları bilmiyor çünkü yurt dışında okuyor ve ona ulaşmak çok zor. Hemen telefonu açtım ve konuşmaya başladık

Irmak:Alo Ceren
Ben:Alo ırmak kuzum özledim seni
Irmak:biliyorum artık bu özlem bitiyor neden biliyormusun Türkiyeye geliyorum
Ben:ciddimisin bu harika ne zaman?
Irmak:gece 3te uçağa binecem ama kalacak bir yerim yok acaba bana sen bakarmısın kalacak yer zaten sonra Annemlere geçecem
Ben:tamam hallederim
Irmak:şimdi kapatmam gerek seni seviyorum öpüldün.

İç sesim..
Irmak geliyor buna çok sevindim kendisi benim ilk okuldan beri arkadaşım. Aslında evimiz çok yakın ama Annesine sürpriz yapmak istediği için kalacak yer arıyor. Bende onu buraya getiricem çok güzel olacak.

Kaan şaşkın ifadeyle ban bakıyor bende durumu anlattım.
Olamaz yarın çekim var arabanı alabilirmiyim Kaan ihtiyacım var.
-tamam beraber gideriz sıkıntı yapma.
Ya hayır ya o günlüğü okumam gerekti.

-şey Kaan arabanın anahtarını versene ben bugün küpemi düşürmüşüm. diyerek aldım anahtarı koştum arabaya. Ah şansıma bak bekçi arabanin başında ama sorun değil tanıyor beni. Arabaya bindim günlüğü
Hemen okumaya başladım günlükte o günki telefon konuşmalarını yazmış.o eski sevgilisiymiş peki ya o ölüm neydi bununla ilgili hiç bir şey yazmıyor. Her neyse benim için önemli olan benim hakkımda neler yazmasıydı sayfaları çevirdim ve bir yazı buldum:merhaba sevgili günlük biliyorum sana bir şeyler yazınca derdim azalmayacak ama konuşmaya ihtiyacım var birileriyle...Cerene aşık olduğumu haykırmak istiyorum herkeze... bu satırları okurken gözlerim dolmuştu karışık duygular içerisindeyim beni seviyormuş. Ayak seslerini duydum ve hemen birinin geldiğini anladım defteri hızla kapatırken aptal gibi yere düşürdüm lanet olsun çok sakarım yerden aldım ve o sayfa kopmuş. Kaan gelmiş bana bakıyordu hiç birşey diyemedim kızacağını düşünüyordumku birden dudaklarımı onun dudaklarındayken buldum.karşılık vermiyordum ama Kendime engelde olamıyordum bu aşkmıydı?
Kalp atışlarımı duyabiliyordum bu anın bitmesini hiç istemezdim...
Bir ses ile ittim Kaan'ı ses Annemindi bizi görmüştü ve ağzı açık kalmıştı sanırım bu ikinci kez yakalanışım inşallah Cihan Bey duymaz yoksa neler olur tahmin bile edemem.

Annem ağzı açık bir şekilde şaşkınlıkla Kaan'a hemen ardından bana hayal kırıklğı ile bakıyordu.
-Anne ben...
öyle kaldım ne diyebilirdimki herşey ortada üstünü örtemezdim bunun. Kaan hemen Annemin yanına gidip -bakın lütfen yanlış anlamayın,ben kızınızı seviyorum hemde çok o da şimdi günlüğümde bunu okuyordu zaten değilmi Ceren. deyip bana baktı. Evet Anne bak deyip gösterdim Anneme.Annemi ikna eder gibi bir halimiz vardı.Annem Ceren gel seninle özel konuşacağım deyip kenara çekti beni bu sırada Kaan meraklı gözlerle bizi seyrediyordu.
Annem-bak Ceren bunun olacağını biliyordum çünkü sen genç bir kızsın ve oda genç ve yakışıklı bir çocuk.
deyip yanımızdan gitti

Eyvah! üvey Abime Aşık OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin