Yol boyunca hiç birimiz konuşmadık, eve geldik odama geçtim üstümü çıkartıp pijamalarımı giyindim ve yattım. Sabah olduğunda kahvaltıya indim kaan da oradaydı fakat bana bakmıyordu. Cihan Bey -Ceren tatlım bugün orkun Bey geliyor senin için.
Şaşkınlıkla Anneme baktım.
Annem araya girerek -tatlım senin hep bir hayalin vardı ya manken olmak o gerçekleşiyor. +Anne ciddimisin bu çok güzel bir haber.
Cihan bey-ayrıca Kaan da manken olacak onun içinde geliyorlar.
Cevap vermedim ve hemen odama çıkıp hazırlandım. Su yeşili hoş bir tulum giyindim ve salona Orkun Beyi beklemeye indim.Kapı çaldı galiba onlardı. Orkun Bey-Merhaba sen Ceren olmalısın memnun oldum bende Orkun dedi gülerek.
Merhaba dedim ve "neden ben" diye sorabildim. Annem-aa kızım öyle sorulurmu. Orkun bey-lütfen hanımefendi biz bu soruyu hep duyuyoruz neden sen olduğunuzu da açıklayayım 17 yaşında olduğun halde çok olgun gösteriyorsun ama merak etme bu kötü bir şey değil. Tamam dedim içime az da olsa bir korku düşmüştü. Annem-e şimdi ne yapacaksınız?
Orkun Bey-şimdi Ceren'i ve Kaan'ı stüdyoya götüreceğim izninizle. Dedi ve çıktık yola. Sıkıcı bir yol sonrası sonunda geldik stüdyoya. Bizi Mustafa adında bir çocuk karşıladı. Sanırım bana o yardım edecekti. Her neyse benimle gel deyip makyaj odasına götürdü beni makyajım yapılıyor ama Kaan nerde moralim bozuk bir şekilde onu düşünüyorum. Onu neden hep düşünüyorum...ne oluyor bana.
Makyajım bitti sonunda boya kutusu gibi oldum ^.^ . Orkun Bey geldi -hmm evet sandığımdan daha da iyi çıktın hadi gel üstünü de giyin fotoğraf çekimleri başlayacak. Hemen gittim bana verilen elbiseyi giyindim. Elbise gelinlik gibi mor bişey çok abartılı arkamdan atsalar giymem ama giymek zorundayım. Giydiğim elbise ile fotoğraf odasına zar zor gittim yorulmuş bir ifadeyle-bu ne reklamı Orkun Bey?
Orkun Bey güler yüzüyle cevap verdi-parfüm reklamı bu hadi gel. Bir kaç sempatik poz verdikten sonra Kaan'ın geldiğini gördüm -üstümdekine bak çok komik gözüküyorum değilmi Kaan?
Kaan hafif tebessüm etti ve fotoğraf çekimlerime göz attı -hmm başarılı dedi çok sevindim.
Orkun Bey-tamam mola bitti şimdide Kaan Bey'in çekimlerinde sıra gel Kaan.
Ben bir yandan öbür çekim için hazırlanıyor diğer yandanda Kaana bakıyorum. Çok tatlı pozlar veriyor.
Bende öbür kıyafetimi giyindim ve tekrar çekim için kamera karşısına geçtim.bu sefer siyah bir elbise giyindim çok güzeldim prenses gibiydim. Bu benim hayalimdi manken olmak...
Bir kaç seksi poz verdim ve video falan çekildi. Şimdi yine sıra Kaan da dendi hazırlanmak için kabine gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! üvey Abime Aşık Oldum
Romance#OYUNCULAR# Bella Thorne: Ceren Yıldırım Vini Uehera: Kaan Aksoy Zendaya Coleman: Irmak Çağan Gregg Sulkin:Semih Atasever