Orkun Bey'e -orkun bey biz neden sırayla çekiliyoruzki?
-Ah haklısın Ceren ikinizi beraber çekmek hoş olabilir güzel fikir dediğinde Kaan -ya ne saçmalıyorsunuz ben onunla poz falan vermem benimle birlikte fotoğraf çekilmek çokmu istiyorsun Ceren?
Ne ukala şey ya. -Tamam tamam sinirlenmeyin Kaan geç hadiPis ukala çocuk -_- . Bir sonraki kıyafetimi verdiler ama ben bunu giyemem ki mayo utanırım ben dedim allem ettim kallem ettim yinede olmadı giyecektim. Sıra bana geldi ve Kaan bana ters ters baktı - ne bakıyorsun ayımı onynuyor? Döndü önüne bir sandalyeye oturdu ve beni izledi o izleyince dahada heyecanlanıyorum ve yapamıyorum.Orkun Beye-Kaan çıkabilirmi konsantre olamıyorum deyip kaanı gönderdim. Ve poz verdim.
Sıra ile gidiyorduk Kaan'a sıra gelmişti oda bir kaç poz verdi
Ve son çekim en güzel elbise buydu sanırım kırmızı bir elbise. Giydim ve Kaan'a nasılım diye sordum bakmadı bile bir kaç poz verdim bunu hep tekrarlıyorum çünkü mankenim ^.^
Kaan bana sertçe baktı ve gitti Peşinden koştum Kaan dur!
Gitti...
Yere düştüm ve kalktım yine peşinden koşmaya başladım yetişemedim. Arabasına bindi gitti. Hemen bur taxi ye atladım ve -öndeki arabayı takip edermisin dedim. Kaanın arabası sahilde durdu. Kapkaranlık ıssız bir sahil. Taxiye parasını verdikten sonra -Kaan neden beklemedin beni evet seni istemedim çünkü...çünkü seni görünce heyecanlanıyorum. Bunun adı ne bilmiyorum gerçekten inan bana bilmiyorum. Kaan sana beni sev demiyorum ama benden nefret edemezsin çünkü ben sana birşey yapmadım.Kaan öfkeyle sözümü kesti
-sen benim hayatıma girdin bu yetmiyormu?
Ağladım dönüp bakmadı bile sonra bir Aile geldi yanımıza hemen gözyaşlarımı sildim bir kız çocuğu vardı onun Annesi-Merhaba gelin hanım rica etsem kızımla üçünüzün fotoğrafınızı çekebilirmiyim lütfen onu kırmayın o lösemi. Kaan vicdanı sızlarcasına bana baktı ve omzumdan hafifçe tuttu güzel bir fotoğraf oldu. Beni gelin sanmasının nedeni üstümdeki çekimden kalma kırmızı elbise. -Kaan teşekkür ederim
+sana yapmadımki bu iyiliği
-vazoyu o gün kırdım ve bunu gözlerinle gördün ama beni ispiyonlamadın teşekkürler
Deyip yoldan geçen bir taxi'yi çevirdim. Kaan bağırarak-dur gel ben bırakırım o elbiseyle ne taxisi. Bindik arabaya camı indirdim rüzgar saçlarımı uçuşturuyor...
Eve geldik Annem şaşkınlıkla inceliyor beni-kızım bu ne hal prenses gibi olmuşsun (klasik anne modeli işte)
Hafif gülümseyerek odama çıktım üstümü değiştirdim ve yemeğe geçtik.
Annem-e artık havalarda ısındı bence yarın plaja gitmeliyiz ne dersiniz ?
Cihan Bey -olur çok iyi olur değilmi çocuklar?
Kafamı sallayarak evet dedim.
-ben yorgunum yatıcam iyigeceler deyip odama girdim.Sabah olduğunda hemen bikinimi giyindim altımada yolda giyeceğim şortu giydim. Hepmiz salonda buluşacaktık koşar adımlarla merdivenlerden iniyordum yere yapıştım. kahretsin dizim kanıyor lanet olsun. Annem şaşkın şaşkın baktı annemin de bu hallerine çok sinir oluyorum. -düştüm Anne.
Cihan Bey ile Kaan'da geldi. Kaan şort giymişti sadece baklavaları çok hoş taş ya taş mübarek :O . İyice bir süzdüm Kaan'ı. Cihan Bey-evet hadi zaman kaybetmeyelim arabaya gidelim. Ee adam emirleri verdi bizede gitmek düşer. Annem ile Cihan Bey önde Kaan ile ben arkada oturuyorduk. Marketin önünden geçerken -ya şey ıı ben burdan biraz karpuz falanmı alsam gel Kaan hadi. Deyip sırıttım Kaan'da kulağıma fısıldayarak "bensiz yaşayamıyorsun" dedi. Uyuz ya dedim. Hemen meyveler reyonuna girdik. Rastgele bir tane karpuz aldım Kaan kınarcasına-ne yapıyorsun Ceren? Diye sordu ay körmüdür nedir görmüyormusun karpuz alıyorum dangalak-hiiç karpuz alıyorum körmüsün? Diye karşılık verdim. Kaan-o iş öyle olmaz her önüne gelen karpuzu almican kendini beğenmiş bir ifadeyle -nasıl binlerce erkek varsa sende beni seçtiysen karpuzada öyle yap en iyisini seç ;) . Deyip göz kırptı. Omuzuna sertçe vurdum ve -al karpuzu gel diye bağırdım resmen markette. Arabaya geçtim Kaanı beklemeden. Ardından Kaan gelerek-beni niye beklemedin Ceren ? Dedi güldüm ve cama yasladım kafayı. Tak tak tak tak kafam bi gidiyo bi geliyo dizide nasıl kafalarını cama yaslayıp acı çekiyorlarki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! üvey Abime Aşık Oldum
Romance#OYUNCULAR# Bella Thorne: Ceren Yıldırım Vini Uehera: Kaan Aksoy Zendaya Coleman: Irmak Çağan Gregg Sulkin:Semih Atasever