yemeğimizi bitirdikten sonra odaya geçtik. Semih'e -e burda sadece bir tane yatak var napıcaz?
Semih-Paylaşabiliriz.
mecburen paylaşacaktık napalım tamam dedim. Semih çoktan yatağa girdi bile arkası dönüktü ama yinede utanıyordum üstümü değiştirmeye. Tam banyoya gidecekken
Semih-giyinebilirsin bakmıyorum ben
utandım vd hemen hızlıca pijamalarımı giyindim. Ortaya yastık koyduk. Sabah uyandığımda eli burnumun üstünde benim ayağım da onun ayağının üstündeydi. Hemen kaldırdım -Aa iyiki ortaya yastık koydum bu ne ya ???
semih- görmüyormusun üstüme çıkmışsın. Utandım ve konuyu değiştirdim ^.^ . Semih -hadi gel kahvaltıya inmeliyiz. Kahvaltıya indik ve kahvaltımızı yaptık. Masada oturup sohpet ediyorduk. Ardından şık giyimli bir garson küçücük kırmızı kalp şeklinde bir pasta getirdi ve kafamdan aşağı güller döküldü, bu çok hoşuma gidiyordu ^.^ . Ama sonra kendime geldim ve garsona:Bakın biz balayı çifti değiliz tamammı şunu kesin artık! deyip masamdaki gülleri yere ittim. Semih duygusuzca bakıyordu bana. Semih-Seni seviyorum
..............
(Ne dediğini duydunuzmu beni seviyormuş ne diyeceğim buna ben şimdi? Allah kahretsin) Diye içimden geçirirken kıpkırmızı olmuştum bile kalbim küt küt atıyordu.Yoksa bende onu seviyormuydum? . İnanın bunun cevabını ben bile bilmiyorum. Sustum bir şey diyemedim Semih araya girdi.
Semih-Ceren tamam bak bana cevap vermek zorunda değilsin ama benimle sevgili rolünü oynasan en azından sen amacına ulaşınca birdaha karşına bile çıkmam yemin ederim.
-Bak yemin ettin ha dönmek yok ona göre. Artık sevgiliydik galiba yani şakacıktanda olsa.Telefonum çalıyordu arayan Kaan'dı.-Alo ne var Kaan ?
+Ceren sen oraya sevgilinle başbaşa tatil içinmi gittin bu ne hal?
-Ne varmış halimde?
+Romantik pastalar güller kalplerde bilmem ne de bilmem ne ne yapıyorsun sen?
-Sen nerden biliyorsun peşime adammı taktın deyip etrafıma bakındım.
+Hayır fanların iş başında instagramda sen konuşuluyorsun..Deyip telefonu kapattı yüzüme. Aptal şey. Hemen telefondan instagrama göz attım herkes merak ediyor yanındaki yakışıklı kim diye soruyor. Bu kadar romantiklikten sonra sevgilim demeliyim. Ve hemen samimi bir poz verip paylaştım. Duruma açıklık getirdiğime inanıyorum.
bu fotoğrafı paylaşıp #Aşk #seninle #güzel yazıp paylaştım. Anında yorumlar geliyordu. Hepsine cevap veremezdim halim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! üvey Abime Aşık Oldum
Romance#OYUNCULAR# Bella Thorne: Ceren Yıldırım Vini Uehera: Kaan Aksoy Zendaya Coleman: Irmak Çağan Gregg Sulkin:Semih Atasever