Sabah oldu hemen üstümüzü giyinip çıktık. stüdyoya girdiğimizde Orkun Bey karşıladı bizi.ırmağı baya bi inceledi adam ardından deneme çekimleri için beraber kamera karşısına geçtik.
ırmak çok mutlu görünüyordu. Artık hayalimiz gerçekleşmişti manken olmuştuk sonunda. Orkun Bey yeni mankenimiz hayırli olsun dediğinde Irmak ile birbirimize sıkıca sarıldık
herşey çok güzeldi bizim için. Röportaj yaptık çok eğlenceli geçmişti. Hep sorular soruldu falan filan...
Eve geçtik Irmak sürekli Kaan'ı soruyordu bana hayır ya olamaz aşık oldu kesin acaba bunu sormalımıyım ona...
Ceren-Irmak sen sevdinmi onu ?
(bunu söylerken şakalaşır gibi gevşek bir ifade ile konuşuyordum)
Irmak-Iıım ben şey yok ya
diye lafı kekeledi
tamam o zaman deyip geçiştirdim.
Irmak-Tamam ya biraz hoşlanmış olabilirim minnak dedi eliyle göstererek. -Irmak ben ne diyeceğimi bilemiyorum o benim...o benim eski sevgilim. Irmak şaşırmıştı -Y-Yani sen şimdi üvey abine aşıkmı oldun :O .
bunu doğruladım ama ayrıldığımızıda vurguladım." Onu hala seviyormusun?" Diye sordu bana ne diyebilirdimiki? . Evet dedim çünkü evet onu seviyorum. Kapı tıklandı gelen Kaan'dı. Elinde bir tepsi var, tepsidede biraz kurabiye ve 2 bardak portakal suyu vardı. Bize getirdiğini sandım yani en azından Irmak ile bana ama hiç öyle olmadı. Ben tam teşekkür edip tepsiyi elinden alacaktım ki kendine doğru çekti ve -Irmak benimle kutabiye yeyip portakal suyu içermisin? diye sordu. Resmen yerin dibine girmiştim. Irmak da yani ilk günden zorladı beni. -Irmak ben gidiyimmi ?
Irmak-Git farketmez yani
Kaan-git sen git biz burda özel konuşacaz.
Ha ukala kendini bir şey sanıyor giderim ama bir daha gelmem diye iç geçirdim kendi kendime. Odama gidip bilgisayarımı açtım. Googleye girip "eski sevgili nasıl geri kazanılır" yazdım. (Lütfen yanlış anlamayın tabikide böyle şeyleri pek yapmam :D ). Ama bu sefer gerçekten yardıma ihtiyacım vardı. Baya bir sürü yazılar çıkmıştı bir kaç tanesini okumaya karar verdim;
öneri1:Eski sevgilinizi başka bir erkek yoluyla kıskandırabilirsinizÖneri2:Sevgilinizin sevmediği herhangi bir şeyleri yapın örneğin kısa giyinmek,Manken olmak vb.
...............
ve daha neler neler öneri 1 i uygalamaya karar verdim. Ama bir erkek lazımdı kim olacaktı bu erkek? .
telefonumdaki tüm erkekleri aradım ve kabul etmediler haliyle çünkü çoğu evliydi. O zaman tanıdık olmayacak deyip hemen bir tiyatro salonuna gittim. Oradan herhangi birine (göz kararı yakışıklılığına bakarak) birini seçtim ve rüşvet teklif ettim,kabul etti. Olayı baştan aşağı herşeyi anlattım ve herşeyi planladık. Eve gittim planı uygulamak için.Ev yine sessiz sakin Kaan ile Irmak odada konuşuyorlardı. tam planladığım gibi kapı çaldı uzun süre açmadım Kaan'ın gelmesini istiyordum. Ama Kaan yerine Irmak geliyordu hemen mesaj atarak Semihe kaçmasını söyledim. evet ismi Semih tanıştık. Irmak kapıyı açıp boş boş baktı etrafa sonra kapattı. Semihe mesaj atıp tekrar kapıyı çalmasını söyledim. Kapıyı tekrar çaldı bu sefer Irmak ile Kaan'da geliyordu. onların merdivenden indiğini görür görmez kapıyı koşarak ben açtım. Semih yakışıklı bir pizzacı gibi giyinmişti.
-Ah pizzacı sonunda geldin yaa
(dedim gevşek gevşek ağzımı yaydıra yaydıra kaan böyle kızları sevmezdi)
Kaan-Ceren neden kapıyı açmıyorsun iki Saat ?
cevap vermeden pizzayı aldım elinden ve elini sıkarak -ben Ceren memnun oldum. Dedim. Kaan sinirle bakıyordu bana ve Semihe. yanımıza gelip semihe parasını verdi ve kapıyı kapattı. kapıyı açıp Pizzacı gelsene ya dedim, geldi ve -ben bu pizzayı tek yiyemem bana eşlik etmek istemezmisin diye sordum ve pizzacıyı odama aldım aslında odama para vermek için aldım. Pizzacıyı uğurlayana kadar Kaan bekledi bizi. Kapıyı tam kapatırken Ara beni diye bağırdım.Kaan bana çok küçümser bakıyordu. Ben gidiyorum geç gelirim beklemeyin dedim Irmağa bakarak(kızım sana söylüyorum gelinim sen anla hesabı ^^) Kaan da -Nereye gidiyorsun? diye sordu kapıyı çarpıp gittim. Mankenim ve o bunu istemiyordu. Bende onu kıskandırmak için kendiimi aşacam. Artık daha cesur fotoğraflar çekilecem.Herşey istediğim gibi olursa,planım tıkır tıkır işlerse Kaan'ı geri kazanabilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! üvey Abime Aşık Oldum
Romance#OYUNCULAR# Bella Thorne: Ceren Yıldırım Vini Uehera: Kaan Aksoy Zendaya Coleman: Irmak Çağan Gregg Sulkin:Semih Atasever