Ensom?

670 27 1
                                    

Det er min sidste skoletime, jeg skal have mit ynglingsfag, jeg sætter mig bagest i klassen, bliver spurgt om noget, og jeg er ikke så god til at snakke foran mange mennesker.
En dreng sætter sig ved siden af mig, jeg kigger mærkeligt på ham. Hvor har jeg set ham før?
"Hej. Mit navn er Jack. Dig?"
"Øh" jeg kan mærke at jeg bliver rød i hovedet. "Allison. Jeg hedder Allison." Han nikker. "Okay." Timen begynder.
Efter skole går jeg hen i skoven igen, jeg vil se om jeg kan finde ud af, hvem det var, som talte til mig igår. Jeg sætter mig på en bænk og venter på at det skal blive aften.
Ooog dér kom smerten i mit hovede:
"Allison! Du skal løbe hjem, der er farligt her"
Stemmen skærer i mit hovede, og jeg har lyst løbe hjem, for at stemmen skal stoppe, men jeg har en plan og jeg bliver nødt til at følge den.
Jeg lukker mine øjne og forsøger at slappe af, men stemmen bliver ved med at gentage det:
"Allison. LØB HJEM!
Men nej. Jeg må først finde ud af hvem det er. "HALLO! HVEM ER DET DER RÅBER?" Jeg kigger mig omkring. Hvem er det som kalder??
Der er jo ikke nogen. Måske har mine forældre ret. Måske er jeg ved at blive skør!
Jeg kan hører en motorcykelbrummen. Jeg stiller mig op på bænken for at se om jeg kan se hvem det er der kommer.
"ALLISON" råber personen. Jeg bliver pludselig bange.
Hvem er det? Hvor kender personen mit navn fra? Og hvordan ved personen hvor jeg befinder mig?

AllisonWhere stories live. Discover now