Ingenting.

452 19 0
                                    

Allison's synsvinkel.
Jeg vågner klokken 05:00 med et skrig, og hårdtbankende hjerte. Sparker rundt med mine ben, og får så øje på William og lægger mig ned igen. "Godmorgen Allison." Siger han stille. Jeg stønner. "Det er ikke morgen før jeg siger det, og uanset hvad er den ikke god." Bagefter indser jeg hvad jeg har sagt og overvejer kort om jeg måske har mens, men der er 2 uger til såå jeg er nok bare lidt (meget) morgengnaven. Jeg fryser helt vildt meget i forhold til at jeg ligger under en dyne. "Fryser du?" William mærker mig på panden. "Allison du har jo feber!" Jeg vender øjne af ham. "Du ligner en der ikke har sovet i flere uger." Jeg hiver i hans skjorteærme, så han bliver nødt til at lægge sig ved siden af mig. Jeg smiler anstrengt. "Sov nu." Siger jeg, og han sover næsten med det samme. Okay her er godt nok varmt pludselig. Jeg smider min sweatshirt, (har stadig en t-shirt på..) pludselig bliver jeg svimmel. Jeg skynder mig i seng. Falder hurtigt i søvn. Jeg bliver vækket af en klokke der ringer. William vågner lidt efter. Det er roomservice. Med aftensmad. Vi må have sovet gennem morgenmaden og frokosten. En dame træder ind hun har en sindssygt kort nederdel på. Jeg kigger på William, der sidder og piller ved mit hår. Damen stiller et fad med vores aftensmad på et bord. Jeg nedstirre hende imens hun bøjer sig ned efter vores champagne. HUN FLIRTER MED HAM. -HAN ER MIN- har jeg lyst til at råbe. Men behersker mig. Jeg sidder og surmuler længe efter hun er gået. William stirrer bare på mig. Tilsidst bliver det for meget for ham. "Ej. Helt ærligt Allison. Hun var INGENTING i forhold til dig." Jeg kigger på hans pjuskede hår og hans ubundne slips. Jeg tror ikke på ham. "Ikke det igen, jeg troede godt du vidste at du er det eneste der betyder noget for mig efterhånden." Siger han vred. Jeg kigger på hans knyttede hænder. Jeg kysser ham. Som udvikler sig til snav. "Skal vi?" Hvisker han stille. Jeg nikker ivrigt. Vi sætter os ind til det lille 2 mands spisebord og spiser.
Rip det her vildt korte kapitel. Skynder mig igen med at skrive et nyt, og forhåbentlig kommer det op i denne uge👍🏽

AllisonWhere stories live. Discover now