אתם מכירים את זה שאתם רואים סרט? סרט שהיית רוצה ממש להיות דמות בתוכו.
טוב, אני מכירה את זה יותר מכל אחד אחר....
סרטים כמו היומן, הבחירה, ובעצם כל סרט של ספארקס, האליל שלי לרומנטיקה.
הרגע הזה שהבחור מנשק את הבחורה, אומר לה כמה הוא
צריך אותה, כמה הוא זקוק לה.
הייתי רוצה פעם אחת לשמוע את זה , לשמוע שיש בחור כלשהו בעולם שמחכה לי , שאוהב אותי ורק אותי , שאני אלך לישון מכורבלת עם אדם אהוב, שרגלי יהיו מסובכות ברגליים אחרות, שיחמם אותי.רציתי לשנוא את אדריאן על כך,אבל איכשהו הוא לא יצא לי מהראש, הוא לא מושלם אבל הוא מחפש אותי, הוא מנסה למשוך את תשומת ליבי, הוא רוצה להשיג אותי, טוב הוא רצה להשיג אותי.
ידעתי שאני אכנע לו בסוף, שבסוף יקרה רגע שבו אני אפול חזק, כי אני אוהבת את המילה אהבה, אימא שלי תמיד הזהירה אותי מכך, להיזהר לא להתאהב בכל אחד כי אני אוהבת את רגש האהבה, אבל מהפעם האחרונה שראיתי אותו אני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו.
אני כרגע במיטה, קייט נוחרת בצד לידי ואני פשוט מסתכלת על החלון, בוהה.
אה שכחתי, בוהה ומסתכלת באייפון על מספר הטלפון של אדריאן, אני לא יודעת למה אבל אני לא מסוגלת לשכוח ממנו, אולי אני חולה, אני השתגעתי סופית נכון? הוא פגע בי יותר ממה שניתן לפגוע אבל למה אני לא יכולה לשנוא אותו.נ.מ. אדריאן
אתם מכירים את זה שאתם מבינים שנזכרתם במשהו חשוב ששכחתם ממזמן?
את הרגע הזה שאתם רואים דבר כלשהו שגורם לכם להביא לעצמכם כאפת ניצחון על זה שזה אצלכם, טוב אתם לא תבינו, אני אנסה לפשט את זה עוד יותר ממה שזה...
אולי כמה מבינכם ראו את אהבת חייהם? אז תחשבו על הרגש שהרגשתם כאשר נפגשתם בפעם הראשונה, המבט הראשון בינכם.זה קרה לי , ואני ממש לא אוהב אתזה.
אבל אני משיג את מה שאני רוצה, ולמרות שאני לא אוהב את זה , את ההרגשה שאני לא היחיד שמחליט, אני צריך להתחיל להבין שבקרוב היא תהיה ביחד איתי.אני מבין אותה ברמות שהיא לא מבינה את עצמה, אחרי השיחה האחרונה שלנו ידעתי שהיא תשים לב אליי יותר מתמיד.
הייתי צריך לזעזע קצת את הביטחון שלה, לגרום לה לא להיות השולטת, לא להיות האדם בעל השליטה.
אני בטוח שהיא חושבת עליי, אפילו עכשו, אני חושב עליה כל הזמן.לא פחדתי לדבר אליה כמו שדיברתי בשיחתנו האחרונה, ידעתי שזה רק יעזור לי בסוף,
אז כן.... אני בן זונה שלא אכפת לו לפגוע בדרך לניצחון, אבל כשהיא הפרס הגדול שום דבר אחר לא מעניין אותי.
הייייייי, טוב אני מחזירה את הספר כי אני די רוצה להמשיך בו עוד.
בכל מקרה יש לי מישהי לדמות של ג׳וסלין... האם אתם מכירים את ג׳וזפין סקרייבר? כי היא תהיה הג׳וסלין שלנו
YOU ARE READING
eternal tattoo
Romance"תמיד אהבתי את האור עד שהוא נדחף לחיי. הייתי המלאך שלו, בלי שום הכוונה התחלתי לאהוב את החושך" העולם של ג'וסלין מתערער כאשר לאחר שנים של ניתוק אביה מחליט להחזיר לעצמו את תפקיד ההורות. היא קופצת על ההזדמנות להשיב לעצמה את משפחתה הישנה,אך היו כמה דברים...