Evet... Gitmişti artık ,saklanmamı gerektiren bi şey kalmamıştı. Yavaş ve sessizce saklandığım yerden etrafa tedirgin bi sekilde göz gezdirdikten sonra atölyeden ayrıldım. Dışarda gezinirken hala olayın şokunu atlatamamıştım.Ilk defa yaptığım bi sey değildi çünkü ben golem alimiydim. Ama bu çok,çok ama çok farklıydı. Bu olayı ilk defa yaşıyordum. Isterseniz size olayin basini anlatayim;
Her sabah gibi bu sabah da atolyemde calışıyordum baska bir siparis icin golemimi nerdeyse bitirmek üzereydim. Aniden kapım çalındı;karsimdaki kisi uzun yoldan gelmise benziyordu onu hemen iceri davet ettim sonra buraya nicin geldigini sordum.Edwırd
Yalnizliktan bikmistim artik kimseye guvenemiyordum herkes cikari icin ugrasiyordu bende aslinda pek de yaygin olmayan bi sey denemek istedim kendim icin bi golem yaptirtacaktim bunun icinde hemem arastirmaya basladim bu işi kim yapar diye sonra bi alimin adresini buldum. Cok uzak bir yerdeydi ama acaba yaparmi diyerekten evine gitmek icin hazirliklara basladim. Iki uc gun sonra evine vardim. Kapiyi caldim ve iki uc saniye sonra karsima sipsiska bi adam cikti beni iceriye davet etti ve buraya nicin geldigimi sordu . Bende ona benim icin bi golem yapmasini istedim. Hic sasirmamisti cunku zaten bu isin ustasiydi...Adam bi golem istiyodu ama nasil bi golem istiyosun diye sordugumda yaniti beni cok sasirtmisti cunku kendisi icin bi sey istemiyordu sadece insaniyetli ve bana bagli olsun yeter diyordu bende golemi yapmak icin gerekli olanlari yazip ona verdim . Bir hafta sonra malzemeleri getirmisti bende iki ay icinde golemini bitirdim adami cagirip eline bir kagit verdim bunu eve gittikten ve golemi valizden cikardiktan sonra okumasini soyledim ama beni dinlememisti ve bi kelimenin anlamini sordu sordugu kelimede yasak kelimeydi bu kelimeyi soyleyenlerin yaptirdigi golemi tersine cikariyordu. Birden golemde hareketlilik oldu sonra canlanmaya basladi . Artik hircin bir golem olmasi gerekirken sahibibe karsi yumusacik bi kalbi vardi bana dondu ve beni kovalamaya basladi. Atolyeden cikmistik cok hizliydi bi yere saklanmam gerekiyordu sonra tekrardan atolyeye girdigimi fark etmedi ve sahibini alip kacti......
Umarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kendine Baglayan Sey Neydi???
RastgeleEvett. Gitmisti artık saklanmamı gerektiren bi neden kalmamıştı. Yavaş ve sessizce saklandığım yerden ciktım. Etrafa tedirgin bi şekilde kontrol ettim sonra hızlı adımlarla atölyeden ayrıldım. Dışarda gezinirken yaşadığım olayın şokunu hala atlata...