"Σήκω!" Ακούω τον Zed να φωνάζει μέσα στο "δωμάτιο μου".
"Τι ώρα είναι;" τον ρωτάω και τρίβω τα μάτια μου.
"00:30. Σε μισή ώρα πρέπει να είμαστε στο κλαμπ." Μου λέει και σηκώνομαι γρήγορα να ετοιμαστώ. Πηγαίνω γρήγορα στο μπάνιο και κάνω ένα γρήγορο μπάνιο. Τα μαλλιά μου σκέφτομαι να τα αφήσω βρεγμένα ώστε να πάρουν το σπαστό προς ίσιο.
Αφού έχω τελειώσει φοράω γρήγορα τα καθαρά εσώρουχα μου,να ήτανε και εσώρουχα. Δεν καταλαβαίνω το τι ελκυστικό έχει ένα στρινγκ. Απορώ πως μπορούνε και τα φοράνε.
Θα το δοκιμάσεις σήμερα..
Λέει η συνηδειση μου και εγώ γελάω. Αφού έχω βάλει και το μαύρο το φόρεμα,βάζω τα τακούνια τα μαύρα. Ύστερα βάζω λίγο μεικ απ και μετά μασκαρα. Περνάω στα χείλη μου το κατακόκκινο κραγιόν και φτιάχνω το μαλλί μου.
"Είσαι έτοιμη;" μπένει μέσα ο Alex και με κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια. Προσπαθώ να κατεβάσω το φόρεμα αλλά ποιον κοροιδεύω; Δεν κατεβαίνει ηλίθια.
"Είσαι πολύ.." πάει να πει μα τον διακότω.
"Μην το πεις!" Του λέω και προχωράω προς τα έξω μα τα τακούνια με πονάνε.
"Αυτές οι μαλακιές με πονάνε." Του λέω και γελάει.
"Θα το συνηθίσεις.." μου λέει και μου ρίχνει μια σφαλιάρα στο κώλο.
"Κοντά τα χέρια σου!" Του φωνάζω και γελάει απο πίσω μου. Κατεβαίνω τα σκαλιά και πηγαίνω στο σαλόνι που είναι όλοι μαζεμένοι.
Εκτός απο τον Luke και τον Zed είναι κιάλλες τέσσερις κοπέλες και άλλα τέσσερα αγόρια. Θα είμαστε μεγάλη παρέα προφανώς.
"Να σας συστήσω το νέο μας μέλος στην ομάδα την Emma" λέει ο Alex και ρουφάει μια τζούρα απο το τσιγάρο του.
"Γεια σου Emma,καλώς ήρθες στην ομάδα μας!" Λέει η ξανθιά κοπελίτσα. Είναι πολύ όμορφη.
"Λοιπόν,για να συστηθούμε" λέει ο Zed.
"Απο εδώ,η Beth,η Broux,η Tat και η Mia." Η Beth είναι ξανθιά με πράσινα μάτια η Broux είναι καστανομάλλα όπως και η Tat και η Mia είναι κοκκινομάλλα.
"Η Mia είναι χρόνια στην ομάδα οπότε θα σε ξεναγήσει και θα σε βοηθήσει να τα δεις όλα πιο έυκολα." Μου λέει ο Alex και εγώ του γνέφω.
"Απο εδώ,ο James,o Beau,o Tris και ο Dylan." Είναι όλοι ίδιοι όλοι,εκτός απο τον Tris. Ο Tris είναι ψιλός ξανθός και με πολλά τατουάζ.
YOU ARE READING
Problems {H.S}
Fanfiction-Baby let me love you,goodbye -Baby i'm perfect for you (Θελω να ενημερώσω πως αυτη η ιστορια,θα εχει ακαταλληλο περιεχομενο και υβριστικα σχολια.) DON'T COPY THE STORY PLEASE.