21

692 28 6
                                    

Ceyhan'a... Seni de seviyorum...

Zayn'le sevgilisin ve ilk senenizi kutlucaksınız. Seni özel bir restorana götürüceğini söyledi. Sende hazırlandın. Tabi fazla kısa giyinemediğin için pantolon (siyah),siyah bluz ve Zayn'le aynı yerden aldığınız deri montu giyer çıkarsın. Zayn'e geleceğini mesaj atarsın ve Tam 5 dakika sonra kapıda araba sesi. İner bakarsın. Zayn'in koruması.

En sonunda varırsınız. Zayn (Medya) ellerini çenesine koymuş bir vaziyette ve ağzında gül var.(Gül düşün resimde.) Elini tutar ve seni geriye doğru yatırır. Sende ona itaat edersin. Sonra boğazından başlayarak köprücük kemiğinin tam üzerine sulu bir öpücük bırakır. Sonra dudaklarının arasından bir inleme dökülür ikinizin. Sonra tutku ve aşk bir arada öpüşürsünüz. Sonra seni yüzün kızarmış bir sekilde masaya oturtur. "Kızarmak en çok sana yakışıyor meleğim" Sende utana sıkıla "Teşekkürler Zayn." Dersin. Sonra yemeğe geçersiniz. Yemek yedikten sonra bir pasta gelir ama kesilmiş tabaklara koyulmuş.Alır ve yemeye başlarsın. Yarısına kadar bitirdiğinde ağzına bir metal gelir. Alır Bakarsın.Yüzük... Zayn elinden alır ve temizler. Sonra eğilir ve "Benimle evlenirmisin. Ben küçük küçük Malikler görmek istiyorum. Hele hele Bir kız babası olmak istiyorum. Benim evlenir misin?Güzelim." Sen en sesli bağırabileceğin şekilde "Evetttttt" dersin. Sonra yüzüğü parmağına takar. Evlenirsiniz.Bir kızınız olur. Adı Katherine... Mutluluğu dibine kadar yaşarsın.

Her halde ben her bölüm buraya Kıskandım... yazıcağım. Napim ama kıskandım.. Uzun bir bölüm oldu mu??
215 kelime....

Zayn Malik İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin