Bu bölüm Büşra'ya Harry ile aşklı hayal et
MrsBlackStyles#HarryStylesİleHayalEt
Medyada ki normal resmi düşünün....
******
Harry ile geziyorsunuz. İlk önce Starbucks'a gidip kahve aldınız.
Bizde Louis'le sizi gördük selamlaştık ama hem bizim işimiz hemde sizin işleriniz vardı. Jxjxjdjjx
Starbucks'tan sonra maça gidiceksiniz. Sen gitmeyelim dedikçe o ısrar etti ve sonunda gitmeye karar verdiniz.
Sonra Camp Nou'ya (Barcelona'dasınız bu arada jcjdk) maç izlemeye gittiniz.
El clasico var. Yani Real Madrid ile Barcelona'nın maçı var. Herkes Força Barça diye bağırıyor. Harry bile.
Sonra bizde geliyoruz.
Louis ben şevval zayn buket liam sedef niall.Grupça toplandık. Ben Neymar diye bağırıyorum. Neymar bana göz kırpıyor. Louis elini kaldırıp noluyo bilader şeklinde sallıyor. Şuna inanıyorum maç çıkışı kavga var. (Okul çıkışı gibi oldu)
Louis Neymara "Çıkışa gel olum" diye bağırıyor. Neymar ise "Burda bayram paşalı var" deyip Arda'yı gösteriyor.
Arda ise "Ben karışmam bro adam haklı. Yanındaki hatuna bakıp göz kırpmamalıydın"diyor.
Neymar gol atıyor ve beni gösteriyor.
Louis çıkışı bekliyor.
Neyse maç sonu
*****
Louis maç bitince sahaya atlıyor. Tam louis elini kaldırdığında sen aşağıya iniyorsun.
Meraklı gözlerle bakıyor ve birşeyler anlamaya çalışıyorsun.
Sonra birden kameralar size dönüyor ve Harry'i yere eğilmiş şekilde buluyorsun. Bunların hepsi bir oyundu.
Sana evlenme teklif ediyor.
"Benimle evlenir misin Büş Büş?"
Tüm gücünle bağırıyorsun."EVET SENİNLE EVLENİRİM HAROLD "
Der ve, ona sarılırsın. (Medya) (arkayı saha olarak düşünün.)
VE SONRA BİZİM YANIMIZA GELİR KOCAMA VURCAKKEN BİZ LOUİSLE ÖPÜŞMEYE BAŞLARIZ.
Bizim ardımızda bütün çiftlerde başlar. EL clasico yu Barcelona kazanır.
Mutlu son...
Jdjdjxjdj
Nasıl tün işlere kendimi katıyorum. Jcjdjcjdj
Bu bölüm gülme krizine girersin işallah Louis türkleşmeye başlamış kxmckcjc
AtarLouis jxjxjdjjx
Yarın yine bölüm gelir
10 vote gelirse eğer.
Yeni kapak nasıl bu arada jxjxjdjxj
Ben yaptım
Bu arada takip engelim var. Ne zamana geçer hâlâ duruyor.
Sizleri seviyorum.
Oy ve yorum bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayn Malik İle Hayal Et
FanfictionZquad'ların ve Directioner'ların beğeneceği çok süper bir hikaye...... Çok güzel olacak..... #wattys2017 'ye katıldık. 06.TEM.2017 Diğer 1D üyeleriyle de hayal et bölümü yapılır..... Yorum yapmanız yeterli... 2 Nisan 2016 21.15 20 Aralık 2016 11...